Survivor România 2022 a făcut legea duminică seara! PRO TV şi-a pus la pământ concurenţa. Toţi românii s-au uitat
- Gabriel Zamfirescu
- 28 februarie 2022, 14:13
Survivor România 2022 a adus, din nou, celor de la PRO TV supremaţia în bătălia audienţelor. În plin conflict la graniţa României, show-ul celor de la PRO TV a atras toate privirile. A avut cifre de audienţă senzaţionale la nivel naţional, mult peste cele ale rivalilor de la Antena 1 şi Kanal D.
PRO TV a dominat din nou prime-time-ul din România cu Survivor România 2022. Cea mai mare televiziune din România a avut cifre de audienţă, la nivel naţional, mult peste cei de la Antena 1 şi Kanal D. Duminică seara, cifrele acestora au fost aproape duble faţă de ale concurenţei.
Survivor România 2022 a făcut praf concurenţa
De la ora 20.00, a început pe PRO TV Survivor România 2022. Antena 1 a încercat să contracareze cu iUmor, iar cei de la Kanal D au avut un alt show, emisiunea concurs Roata Norocului. Chiar de la ora 20.00, cifrele de la nivel naţional ale celor de la PRO TV au fost de peste 10 rating, pe toate sloturile de audienţă ale orei. Kanal D a reuşit să bată din nou Antena 1.
Dacă cei de la Antena 1, cu iUmor, nu au reuşit să depăşească cifra 5 de rating la nivel naţional, Kanal D şi Roata Norocului au depăşit chiar şi 7 rating şi au reuşit locul secund pe toate sloturile de audienţă ale orei, în faţa celor de la Antena 1.
Şi ora 21.00 a fost la fel în privinţa Survivor România 2022. Cifrele de audienţă au urcat aproape de 12, la foarte mare distanţă de concurenţă. Kanal D a reuşit să-şi menţină locul secund, dar cifrele cu Roata Norocului au fost la jumătate faţă de cele ale PRO TV cu Survivor România.
Chiar dacă pe a treia oră de emisiune PRO TV a început să scadă la nivel de audienţe pe tronsonul naţional, concurenţa nu a avut şanse să se apropie de Survivor România 2022. A fost o seară dominată copios de către PRO TV care atunci când are în program Survivor România pare că nicio televiziune din România nu îi poate face faţă la nivel de audienţe. Chiar şi după finalizarea show-ului, până la miezul nopţii, PRO TV şi-a asigurat fără probleme şi ultimele două sloturi de audienţă ale orei, în faţa celor de la Antena 1 şi Kanal D.