Supereroii care spulberă concurenţa

Supereroii care spulberă concurenţa

PREMIERĂ. „Heroes”, un serial cu milioane de fani şi un palmares de zeci de premii, va fi difuzat de Antena 1 începând din 6 iulie.

Antena 1 se pregăteşte să dea lovitura acestei veri, difuzând în România unul dintre cele mai de succes seriale ale ultimilor ani: „Heroes”. „Heroes” este un serial celebru în întreaga lume, cu milioane de fani, audienţe enorme şi un palmares de zeci de premii de specialitate. Primul episod al serialului va putea fi vizionat pe Antena 1 pe data de 6 iulie 2009, începând de la ora 23.15.

„Heroes”, al cărui creator este Tim Kring, a avut premiera în Statele Unite, pe reţeaua NBC, în data de 25 septembrie 2006, şi s-a bucurat de un succes dincolo de orice aşteptări. Serialul se încadrează în boomul recent al unor producţii americane de acest gen, cu succes enorm pe tot mapamondul, cum ar fi „Lost - Naufragiaţii”, „Prison Break” sau „24”.

„Heroes” se încadrează în genul dramei science-fiction şi spune poveştile unor oameni aparent obişnuiţi, din toată lumea, care, într-un moment al vieţii lor, şi-au dat seama că posedă calităţi speciale, paranormale, că dezvoltă în mod misterios abilităţi supraumane, şi trebuie de acum înainte să acţioneze în consecinţă. De acum înainte, ei încearcă să-şi folosească aceste puteri pentru a împiedica sfârşitul lumii. Serialul datorează mult stilului, esteticii şi modului de a povesti ale aşa-numitelor „comics-uri” americane (reviste şi cărţi de benzi desenate, multe dintre ele având ca personaje principale supereroi), în primul rând pentru că foloseşte bucăţi de poveste, împărţite în mai multe episoade, care se unesc într- o poveste mai mare.

Tim Kring nu s-a aşteptat ca serialul să aibă un astfel de succes fulminant: 14.300 000 telespectatori, în medie, au vizionat prima serie în Statele Unite (care are 23 de episoade). A fost ceea ce se cheamă un „boom”, membrii boardului NBC au fost extaziaţi, mai ales că „Heroes” avea performanţe de audienţă în categoria de vârstă 18-49 de ani, adică publicul comercial. Premiile obţinute au fost şi ele numeroase, printre care BAFTA, „Cel mai bun program TV”, în 2008, sau „People’s Choice Award”, în 2007, la categoria „Best New Drama”. În acest an, fanii aşteaptă cea de-a patra serie, care va conţine 20 de episoade nounouţe, şi este programată pentru difuzare în reţeaua NBC în toamnă, în luna septembrie.

Nebunia „Heroes” a cuprins întreaga lume, mai ales prin nenumăratele produse comerciale derivate. În Statele Unite, serialul este interactiv: telespectatorii pot propune producătorilor noi personaje şi, în funcţie de cât de bine le creează, există posibilitatea ca scenariştii să le dea viaţă în serial.

Ne puteți urmări și pe Google News