Strategia de care firmele nu ştiu că au nevoie

Strategia de care firmele nu ştiu că au nevoie

Câteva principii privind comportamentul pe Facebook sau Twitter pot îmbunătăţi imaginea companiei.

Din ce în ce mai multe companii se promovează pe reţelele de socializare precum Facebook, Twitter sau pe bloguri. Aceste instrumente pot ajuta la dezvoltarea afacerii, însă îi pot şi dăuna. Pentru a nu da greş, este indicat să aveţi o strategie la care să adere şi angajaţii.

Aceasta ar proteja reputa-ţia companiei, stabilind ce informaţii au voie să posteze angajaţii pe profilurile lor. Ei nu ar trebui să scrie lucruri pe care nu le doriţi să apară pe prima pagină a ziarelor, spune Chris Boudreaux, vicepreşedinte la firma de consultanţă Converseon din New York, citat de entrepreneur.com. Veţi evita situaţiile în care, de exemplu, informaţii despre companie apar pe profilurile angajaţilor cu poze unde aceştia sunt înconjuraţi de halbe de bere.

Angajaţii ar trebui să primească un îndrumar care să le sugereze cum să reacţioneze când sunt contactaţi de presă pe profilurile lor. Acest îndrumar poate creşte notorietatea brandului, ajutând salariaţii să înţeleagă cum pot folosi reţelele sociale pentru atingerea scopurilor afacerii.

Ne puteți urmări și pe Google News