Evenimentul Zilei > Actualitate > Russia Today, post TV de propagandă, intră și în România. Pe ușa din dos
Russia Today, post TV de propagandă, intră și în România. Pe ușa din dos

Russia Today, post TV de propagandă, intră și în România. Pe ușa din dos

Dan Musetoiu, director de programe la postul TV The Money Channel, vrea să lanseze un proiect editorial cu numele Russia Today, același cu al televiziunii de știri din Rusia.

Musetoiu a depus, pe 28 august, o cerere la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) în vederea înregistrării brandului “Russia Today”, relatează www.dailybusiness.ro.

Întrebat dacă proiectul va fi în colaborare cu televiziunea rusă ce poartă același nume, Dan Musetoiu a spus că momentan nu poate oferi mai multe informații despre acest proiect.

Având în vedere că inregistrează la OSIM un brand utitlizat în altă țară este posibil ca acest proiect să fie realizat în parteneriat cu rușii.

Informaţiile publicate de evz.ro pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.