Seara trecuta, cea de-a doua semifinala “Romanii au talent” si-a desemnat castigatorii, iar PRO TV a fost din nou lider absolut de audienta pe toate segmentele de public.

Conform Kantar Media, in intervalul orar 20:30 – 00:15 in care a fost difuzat super-show-ul, PRO TV a obtinut o medie de 17,2 puncte de rating si 41,5% cota de piata pe segmentul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,, de aproape patru ori mai mult decat Antena 1, clasata pe locul al doilea, cu 4,3 puncte de rating si 10,3%. In plus, in minutul de aur 22:45, PRO TV a avut un varf de audienta de 23,2 puncte de rating si o cota de piata de 52,6%.

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a fost din nou preferat de majoritatea romanilor, segment pe care a inregistrat un rating mediu de 15,6 puncte si 33,5% cota de piata, in timp ce Kanal D, ocupantul celui de-al doilea loc, a obtinut 6,2 puncte de rating si 13,4% share. Antena 1 a trecut pe pozitia a treia, cu 3,5 puncte de rating si 7,5% share.

Si la nivelul intregii tari, “Romanii au talent” a fost urmarit aseara de cei mai multi dintre telespectatori. PRO TV a obtinut un rating mediu de 16,7 puncte de rating si 35,8% cota de piata pe acest segment, fiind urmat de Kanal D, cu cifre de aproape trei ori mai mici: 5,4 puncte de rating si 11,6% share. Antena 1 a fost din nou a treia in clasament, cu 3,5 puncte de rating si 7,5% share.

Te-ar putea interesa și: