Noul Renault Megane, între retușul estetic și optimizarea tehnică

Noul Renault Megane, între retușul estetic și optimizarea tehnică

Puține noutăți la standul Renault din cadrul Salonului auto de la Geneva. Cea mai importantă - faceliftul gamei compacte Megane. ”Colecția” formată din versiunile hatchback, coupe și Sport Tourer promovează o pereche de motoare economice, între care cel mai puternic turbodiesel de 1.6 litri.

Soldatul care apără onoarea Regiei pe înfricoșătorul câmp de luptă din clasa compactă revine cu două noutăți.

Peste cea de suprafață – un ușor retuș estetic ”încununat” prin apariția luminilor de zi cu tehnologie LED – trecem în mare viteză.

Pentru a ajunge la vestea cu greutate: Megane-ul cu facelift promovează o pereche de motoare proaspete și economice.

Ne puteți urmări și pe Google News

Unul este alimentat cu benzină (1.2 – 115 CP), altul cu motorină (1.6 – 130 CP) Turbodieselul se remarcă prin aceea că este cel mai puternic agregat, raportat la capacitate.

Consumul mixt oficial anunțat de Renault: 5,3 l/100 km, respectiv, 4 l/100 km.

Cu cine concurează: Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Focus, Hyundai i30, Seat Leon, Peugeot 308, Mazda3, Toyota Auris, Honda Civic, Chevrolet Cruze, Mitsubishi Lancer, Kia cee’d Când vine în România: Luna viitoare (în versiunile coupe și Sport Tourer - break)

<iframe frameborder="0" src="http://www.youtube.com/embed/YLSwijt30jE" height="315" width="633"></iframe>