Revista Forbes a susținut, de asemenea, că firma Kylie Cosmetics, compania lui Jenner fondată în 2014, este semnificativ mai mică și mai puțin profitabilă decât a declarat familia.

„Cu ce mă trezesc?”, a scris Jenner pe Twitter vineri dimineață, după publicarea poveștii. „Eu am crezut că acesta este un site de încredere. Tot ce văd acum sunt o serie de declarații inexacte și ipoteze neprobate, lol…”

Revista Forbes, care în luna martie a anunţat că Kylie Jenner, vedeta unor emisiuni de tipul reality show, a devenit cea mai tânără miliardară prin forţe proprii, a precizat vineri că nu mai consideră averea acesteia ca având o atât de mare valoare.

Revista a precizat că a revizuit datele financiare date publicităţii de Coty Inc, firmă care a cumpărat o participaţie de 51% în compania de cosmetice a lui Kylie Jenner în noiembrie 2019.

Kylie Jenner nu este chiar aşa de bogată cum ar dori

Aceste acorduri financiare au scos în evidenţă faptul că ”afacerea lui Kylie este în mod semnificativ mai mică şi mai puţin profitabilă decât familia a lăsat să se înţeleagă ani de zile în industria cosmetică şi presă, printre care şi Forbes”, a precizat revista.

Forbes estimează acum averea netă a lui Jenner (22 de ani) la circa 900 de milioane de dolari.

Jenner, sora vitregă a lui Kim, Khloe şi Kourtney Kardashian, a lansat Kylie Cosmetics în 2016, comercializând seturi pentru buze la 29 de dolari care conţineau rujuri şi creioane asortate.

A devenit cunoscută după ce a apărut în emisiunea de televiziune ”Keeping Up with the Kardashians”, alături de mama şi surorile ei.

În mesajul publicat vineri pe Twitter, Jenner a spus: ”sunt extrem de realizată pentru vârsta mea, am o fetiţă frumoasă şi o afacere de succes şi mă simt foarte bine”.

”Pot numi o listă de 100 de lucruri mai importante acum decât să mă preocupe câţi bani am”, a adăugat aceasta extrem de supărată pe revista Forbes, notează latimes.