PRECIZARE: „Avem suficiente lichidităţi necesare plăţilor”

PRECIZARE: „Avem suficiente lichidităţi necesare plăţilor”

În replică la acuzaţii aduse în articolul „Mi-au reţinut maşina în service”, apărut în data de 11 martie, în pagina de Protecţia Consumatorului, compania Carpatica Asig ne-a transmis următorul punct de vedere:

„Societatea de asigurare Carpatica Asig îndeplineşte toţi indicatorii prevăzuţi de lege şi normele elaborate de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor cu privire la asigurarea garanţiilor de onoare a obligaţiilor asumate prin contractele de asigurare. Societatea înregistrează în prezent rezultat financiar pozitiv, dispunând de suficiente lichidităţi necesare plăţilor. Cuantumul despăgubirilor datorate clienţilor noştri se calculează conform condiţiilor contractuale (la asigurările facultative) respectiv, Normelor aprobate prin Ordinul CSA nr.20/2008 (la asigurările obligatorii auto) şi nu pot include alte repere, operaţiuni sau soluţii tehnologice neconstatate în comun, convenite eventual de client cu unitatea service”.

Citiţi şi: PROTECŢIA CONSUMATORULUI: „Mi-au reţinut maşina în service”

Ne puteți urmări și pe Google News