Pegas, marca de biciclete a copilăriei, se relansează

Pegas, marca de biciclete a copilăriei, se relansează

Atelierele Pegas au lansat o nouă colecție de biciclete, care cuprinde 13 modele noi, destinate întregii familii.

 „Din 2014 până acum, am vândut peste 5.000 de biciclete, dar ne propunem, odată cu noua colecție, să vindem în acest an 10.000 de bucăți”, a declarat Andrei Botescu, fondatorul companiei, citat de Agerpres. Investiţiile în acest proiect s-au ridicat la 3 milioane de euro. Botescu a arătat că a înscris brandul Pegas încă din 2011 la OSIM, întrucât cel atribuit bicicletelor vechi, produse la Zărnești, expirase. Atunci s-a grăbit să îl înregistreze și să înceapă asamblarea bicicletelor. Ca marketing, a mers pe ideea de nostalgie, de amintiri din copilărie. Totuşi, Pegas mizează pe dezvoltarea segmentului de smart biking şi în viitor vrea să printeze biciclete 3D.