Păcăleala de la LIDL. Cum îți „umblă la buzunare” angajații magazinului

Păcăleala de la LIDL. Cum îți „umblă la buzunare” angajații magazinului

Tot mai mulți clienți se plâng că sunt înșelați atunci când ies din supermarketurile LIDL. Magazinul are o politică prin care-și taxează proprii clienți cu 100 de lei, fără că aceștia să fie înștiințați.

Mai mulți clienți, care au mers la Lidl Chitila și Bragadiru s-au trezit cu roțile de la mașinile personale blocate. Chiar dacă au făcut cumpărăturile din magazin, s-au întors cu cumpărăturile în coș, ei au fost sancționați de firma de pază angajată de supermarket, pe motivul că au parcat pe un loc care nu este marcat.

Trebuie spus că respectivele locuri se află în paralel cu clădirea supermarketului și nu blochează nicio cale de acces. Iar în zona respectivă nu există panouri de avertizare.

Agenții de pază ai magazinului susțin că așa ar fi regulamentul intern impus de mai marii Lidl, regulament care, însă nu a fost adus la cunoștință și celor care aleg să-și facă cumpărăturile la gigantul german.

Și, pentru a face un ban în plus, angajații Lidl solicită câte 100 de lei clienților, pentru a le debloca roțile. Numai că nu toți au plătit, cei cu adevărtat revoltați au chemat Poliția. Oamenii legeii sosiți la fața locului, au constatat abuzul magazinului și au obligat angajații să deblocheze roțile gratis. Numai că, în loc să se ocupe de rezolvarea unor infracțiuni reale, Lidl îi obligă polițiști să piardă timp aiurea.

Aici se naște o întrebare. De ce Poliția nu îi sancționează pe cei care își permit să blocheaze un bun personal, mai ales că acesta este un spațiu public.

Nu în ultimul rând, cetățeanul care face cumpărături la acest magazin, pe lângă produsele cumpărate, se alege și cu un pachet de nervi, timp pierdut și un gust amar, dar nemțesc...

Puși în fața evidenței, reprezentanții Lidl, nu au dat niciun răspuns oficial.

În acest caz, năravul celor de la LIDL, nu se manifestă și în Germania, țara de baștină a cunoscutului retailer-ului, ci numai în România, unde li se permite.

Lidl este prezent pe piața din România încă din anul 2011. Lanțul de supermarketuri face parte din grupul Schwarz cu sediul în Neckarsulm, Germania.

Explicațiile companiei

Pentru a asigura confortul necesar clienților pe perioada desfășurării cumpărăturilor în magazinele noastre, Lidl pune la dispoziția acestora, în mod gratuit, spații de parcare administrate de o firmă specializată. Dorim să oferim cele mai bune condiții pentru fiecare client și, în calitate de proprietar al parcărilor, am elaborat un Regulament de funcționare a acestora, în care sunt cuprinse normele de utilizare și condițiile de staționare care trebuie respectate.

Acest regulament este afișat atât la intrarea, cât și în incinta parcărilor Lidl, pentru a putea fi consultat cu ușurință de orice client. Parcările tuturor magazinelor noastre sunt construite în conformitate cu legislația în vigoare, ce reglementează inclusiv amplasamentul și lățimea căilor de acces, dar și dimensiunile locurilor de parcare. Aceste cerințe au la bază în special rațiuni care țin de siguranță, în spiritul cărora a fost creat și Regulamentul de funcționare a parcărilor noastre.

Având în vedere că este în interesul nostru să avem un număr cât mai mare de clienți, toate spațiile care, conform reglementărilor legale și standardelor Lidl, ar putea servi drept locuri pentru parcarea automobilelor au fost marcate și amenajate specific.

Potrivit Regulamentului de funcționare, parcarea autovehiculelor este permisă numai în spațiile special amenajate în acest scop, astfel încât să nu incomodeze restul clienților, dar, și mai important, să nu blocheze căile de acces și evacuare, din motive ce țin de siguranță. De exemplu, în eventualitatea unui incendiu, autoturismele care staționează în afara locurilor marcate ar putea împiedica accesul autospecialelor și ar îngreuna evacuarea parcării de către ceilalți clienți.

Astfel, pentru a descuraja abuzurile și a preveni situații cum este cea din exemplul de mai sus, Regulamentul de funcționare prevede și o serie de măsuri precizate în mod expres. Printre ele se numără și blocarea autovehiculelor parcate în afara locurilor marcate, până la achitarea integrală a tarifului de deblocare prevăzut în același regulament. Această măsură este aplicată de către firma specializată care asigură serviciile de administrare a parcărilor noastre.

Desigur, dorința noastră este să nu fie nevoie de astfel de măsuri, iar scopul Regulamentului de funcționare este îndreptat către siguranța și confortul clienților Lidl. Vă mulțumim încă o dată pentru mesaj și, oricând aveți solicitări legate de activitatea companiei noastre, ne puteți scrie pe adresa presa@lidl.ro.

Ne puteți urmări și pe Google News