"Se tot miră lumea că la Cotroceni au fost puţini oameni. Păi, voi aveţi impresia că s-a ocupat cineva cu ardoare, ani şi ani la rând să trezească conştiinţa civică în cei care nu mai suportă abuzurile? Nu prea.

Pe partea cealaltă aia cu #, se lucrează de ani de zile. Asociaţii, ONG-uri, intelectuali, tineri recrutaţi, toţi au lucrat cu bani şi interes, s-au făcut studii de piaţă, s-a intrat în mintea oamenilor pentru a le trezi spiritul civic. S-a creat o adevarată moda!

Nu este nimic altceva, decât o făcătura de laborator. O modă! Insigne, tricouri, coregrafii, articole în limbi străine, prezenţa online, site-uri, presa de casă, iluzia că totul se întamplă natural…ehee, oamenii chiar s-au chinuit bre! Într-un fel sunt de admirat. Au făcut treaba nemţească! Ba mai mult de atât, au înoculat oamenilor nevoia de a ieşi. Ca la reclamele TV. Nici nu îţi dai seama de ce cumperi produsul x sau y. Păi ţi se induce subliminal.

Asa şi cu #. Cine a citit câte ceva apropo de publicitate, se prinde că lor li se vinde un produs!! E vânzare de produs, ca la carte! Şi nu numai că au creat o moda, au creat şi o anti-modă. Păi cum să ieşi cu ştirbii la protest? Concurenţa este ridiculizată, târâtă prin noroi, umilita, că deh, nu avem milă. Deşi se referă la oameni, la semeni de-ai lor, mila nu are ce cauta, pentru că, asa e în publicitate. Produsul tău trebuie să fie pe primul loc, deci victimele colaterale nu contează.

Se întâmplă aceste lucruri de mulţi ani, şi nu doar la noi. Cine a auzit de Edward Bernais ştie cam despre ce vorbesc. Totul a fost studiat înainte în detaliu, sunt reţete aplicate şi în alte ţări, reţete care functionează la sigur.
Păi cum doriţi voi, să iasă oamenii fără să se lucreze la cutia cu maimuţe, la organizare, ani şi ani de-a rândul? Nu are cum. De ce vă tot miraţi?", a scris pe Facebook