Noul Mercedes-Benz Clasa C intră în România pe un drum cu obstacole periculoase

Noul Mercedes-Benz Clasa C intră în România pe un drum cu obstacole periculoase

Cea mai mică berlină Mercedes-Benz, recent optimizată estetic şi tehnic, este disponibilă în România, începând din această săptămână.

Mercedes-Benz a relansat Clasa C, gama sa cu cele mai mari vânzări la nivel mondial, cu ocazia celei mai recente ediţii a Salonului auto de la Detroit.

Clasa C cu facelift, în versiunile sedan şi break, poate fi comandat şi la dealerii Mercedes-Benz din România, începând cu această săptămână.

Primele maşini vor fi livrate însă abia la primăvară.

Modelul german va avea nevoie de toate îmbunătăţirile şi noutăţile primite pentru a face irelevantă diferenţa uriaşă de preţ care îl desparte de concureţii săi tradiţionali - Audi A4 şi BMW Seria 3.

Ca o paranteză, MB, spre deosebire de Audi şi BMW, a vândut anul trecut mai puţine autoturisme decât în 2009, potrivit datelor APIA

Clasa C, cu 6.500 de euro peste A4 şi Seria 3

Mercedes-Benz România solicită 34.343 de euro cu TVA inclusă pentru cea mai accesibilă versiune a noii game - sedanul C 180 BlueEfficiency.

În comparaţie, preţurile minime naţionale ale unui Audi A4 sau BMW Seria 3 par lovite în plin cu un discount generos. Sau paraşutate dintr-un segment mai popular.

Cea mai ieftină berlină Audi A4 - 1.8 TFSI - costă 27.841 de euro cu TVA inclusă. Actuala generaţie BMW Seria 3 (ajunsă, este drept, la final de carieră) să comercializează cu un preţ minim chiar inferior, 27.776 de euro cu TVA inclusă (versiunea 316i). 

Oricum am privi lucrurile, 6.500 de euro (diferenţa de preţ existentă între Clasa C şi concurenţii săi) reprezintă o sumă de care prea puţini s-ar putea despărţi fără să clipească.

Până la urmă, chiar dacă vorbim de o vedetă dintr-un alt film, cu aceşti bani, de fapt, chiar mai puţini, poate fi achiziţionată o maşină nouă. Ştie oricine care.

Ne puteți urmări și pe Google News