Schimbare istorică pentru Netflix. Programul pentru care a bătut palma

Schimbare istorică pentru Netflix. Programul pentru care a bătut palma Sursa foto: Arhiva EVZ

Netflix și WWE lansează un parteneriat pe termen lung pentru campionatul Raw WWE, transmis de 1.600 de episoade din 1993. De la debutul său în 1993, Raw a oferit acțiune, dramă captivantă și atletism de neegalat vreme 52 de săptămâni pe an.  Show-ul de trei ore a ajutat la lansarea carierelor lui Dwayne „The Rock” Johnson, „Stone Cold” Steve Austin, Triple H, John Cena, Roman Reigns, Bianca Belair și Charlotte Flair. 

WWE și Netflix anunță un parteneriat pe termen lung pentru campionatul Raw WWE, parte a TKO Group Holdings și Netflix.

Cele două companii au anunțat un parteneriat pe termen lung care va aduce programul săptămânal emblematic al WWE, Raw, pe cea mai populară platformă de divertisment din lume.

Acesta marchează o schimbare majoră de programare, deoarece Raw părăsește televiziunea tradițională pentru prima dată de la înființarea sa acum 31 de ani.

Ne puteți urmări și pe Google News

Campionatul Raw WWE  va fi difuzat din 2025 pe Netflix

Începând din ianuarie 2025, Netflix va fi noua casă exclusivă a emisiunii Raw în SUA, Canada, Marea Britanie și America Latină, printre alte teritorii, cu alte țări și regiuni care vor fi adăugate în timp.

De asemenea, ca parte a acordului, Netflix va deveni și casa pentru toate emisiunile  WWE în afara SUA, după cum sunt disponibile, inclusiv Raw și alte emisiuni săptămânale ale WWE, SmackDown și NX.

Vor fi difuzate și evenimentele live premium ale companiei, inclusiv WrestleMania, SummerSlam și Royal Rumble.

„Pumni și păruieli”, pe Netflix.

„Pumni și păruieli”, pe Netflix. Sursa Foto -Dreamstime

Directorii, încântați de acordul Netflix și WWE

Documentarele premiate ale WWE, serialele originale și proiectele viitoare vor fi de asemenea disponibile pe Netflix la nivel internațional începând din 2025.

„Acest acord este revoluționar”, a declarat Mark Shapiro, președintele și directorul de operare al TKO, căci „îmbină produsul WWE, care nu poate fi ratat, cu raza de acțiune extraordinară a Netflix și asigură o economie semnificativă și predictibilă pentru mulți ani. Parteneriatul nostru schimbă fundamental și întărește peisajul mediatic, extinde dramatic raza de acțiune a WWE și aduce vizionarea săptămânală live la Netflix”.

Bela Bajaria, directorul de conținut al Netflix, spune că negociatorii sunt încântați de acord, având la bază fani pasionați de WWE din mai multe generații. Raw este considerată cea mai bună formă de divertisment sportiv, care combină personaje și povestiri grozave cu acțiune live 52 de săptămâni pe ani.

1.600 de episoade cu acțiune

Nick Khan, președintele WWE: „În istoria sa relativ scurtă, Netflix a realizat un palmares fenomenal pentru povestire. Credem că Netflix, ca unul dintre cele mai importante branduri de divertisment din lume, este casa ideală pe termen lung pentru fanii live, loiali și în creștere ai Raw”.

Raw, cu 1600 de episoade până în prezent, Raw este cel mai emblematic show din divertismentul sportiv. De la debutul său în 1993, Raw a oferit acțiune, dramă captivantă și atletism de neegalat vreme 52 de săptămâni pe an.  Show-ul de trei ore a ajutat la lansarea carierelor lui Dwayne „The Rock” Johnson, „Stone Cold” Steve Austin, Triple H, John Cena, Roman Reigns, Bianca Belair și Charlotte Flair.

Show-ul este în prezent show-ul numărul 1 pe USA Network, unde aduce 17,5 milioane de telespectatori unici pe parcursul anului.  Pe rețelele sociale, WWE are peste un miliard de urmăritori pe platformele sale.