Nervi şi timp pierdut în Aeroportul Timişoara

Nervi şi timp pierdut în Aeroportul Timişoara

Aproape 24 de ore au pierdut 84 de persoane în Aeroportul „Traian Vuia“ din Timişoara, după ce au apelat la o companie de zboruri ieftine.

Considerând foarte avantajoase preţurile cerute de companiile aeriene „low cost”, tot mai multe persoane apelează la zborurile ieftine. Tot mai des însă clienţii unor astfel de companii ajung în situaţia în care pierd nervi şi timp pentru că firmele low cost nu le asigură minimul de condiţii civilizate în cazul unor evenimente neprevăzute. În ultima perioadă aproape zilnic au apărut situaţii în care clienţi ai firmelor low cost s-au trezit abandonaţi sau fără bagaje prin aeroporturi. Ultimul caz s-a petrecut la Timişoara, unde 84 de pasageri ai companiei Blue Air au fost nevoiţi să doarmă în aeroport.

Zborul care a ajuns la Timişoara plecase de la Roma, cu destinaţia Bucureşti- Băneasa. Din cauza faptului că aeroportul din capitală era în ceaţă, avionul a aterizat la Timişoara, la miezul nopţii de luni spre marţi. „Pasagerii au fost invitaţ i în zona de tranzit. Ulterior la ora două noaptea şi la zece dimineaţa li s-a dat câte un sandviş şi o sticlă de apă de persoană”, a declarat Oana Jichici, director executiv adjunct al Oficiului Jude- ţean pentru Protecţia Consumatorilor (OPC) Timiş. Doi inspectori de la OPC Timiş au fost trimişi ieri la prânz la aeroportul Timişoara, după ce Agenţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a solicitat de la Bucureşti verificarea situaţiei.

Au plecat la ora 13.20

Ne puteți urmări și pe Google News

Din cei 84 de pasageri care au dormit pe scaunele din sala de aşteptare a aeroportului, 18 au ales să plece către destinaţie cu alte mijloace de transport, în timp ce restul a aşteptat ca de la aeroportul Băneasa să se comunice că sa ridicat ceaţa şi călătoria trebuie reluată. OPC nu a putut să ajute oamenii cu care lucru pentru că pe biletele vândute de Blue Air se spune explicit că firma nu garantează ora de sosire la destinaţie. Până lurmă aceştia şi-au reluat călătoria la mai bine de 13 ore de la întreruperea ei. „Avionul Blue Air a decolat cu destinaţia Bă- neasa la ora 13,20”, a declarat Leontin de Maio, director general adjunct al Aeroportului Internaţional „Traian Vuia“.