90.000 de euro costa subfranciza pentru a putea deschide un magazin cu matasuri sub brandul KA International.
Lantul de magazine cu decoratiuni interioare si mobilier KA International si-a propus sa ajunga la vanzari de 20 de milioane de euro in Romania in urmatorii cinci ani, prin intermediul unei francize-master si a altor subfrancize, pentru care cauta in prezent parteneri pe piata.
Compania Colonial Design, operatorul in sistem de franciza al magazinelor KA International, va deschide in luna septembrie la Bucuresti prima unitate a marcii spaniole pe piata romaneasca. In sistem de subfranciza, firma ar urma sa ajunga, in urmatorii cinci ani, la o retea de zece magazine.
Colonial Design a platit pentru franciza 150.000 de euro si va avea posibilitatea sa subfrancizeze afacerea catre parteneri locali. In functie de suprafata magazinului, subfrancizorii vor achita pentru utilizarea marcii 40.000 de euro - pentru un corner-store de minimum 40 mp sau 90.000 de euro - pentru un magazin de peste 80 mp, aceasta fiind si singurul cost pentru utilizarea marcii.
Produse de 250.000 de euro
Primul magazin KA International in Romania va fi deschis la 17 septembrie, pe soseaua Pipera-Tunari, urmand ca pana la finele lunii februarie a anului viitor sa fie inaugurate, in sistem de subfranciza, doua unitati, in Bucuresti si Brasov.
Produsele comercializate in Romania de KA International - matasuri, tapiterii, perdele, mobila - toate la preturi mai ridicate decat media pietei, sunt realizate in special in Spania, dar si in India. Un metru liniar de textile de la KA International costa intre 150 si 500 de lei.
„Ne propunem sa realizam in primul an de functionare o cifra de afaceri de un milion de euro, urmand ca, in 2012, sa avem afaceri de 20 de milioane de euro”, a declarat Andreea Dragne, directorul general al firmei, care isi bazeaza calculele pe faptul ca vanzarile de mobilier si decoratiuni interioare se ridica anual in Romania la un miliard de euro.
„Nisa noastra are 25% din vanzarile totale. Din aceasta nisa credem ca putem sa atingem 0,5% in primul an”, potrivit acesteia. Principalii concurenti ai companiei spaniole sunt compania Class, care s-a separat recent de Mobexpert sau Deschamps.
START-UP
Afacere din pasiune pentru decorare
„Am decis sa investesc banii in franciza KA International pentru ca eram pasionata de decoratiuni, desi nu am lucrat niciodata in domeniu”, spune Andreea Dragne, directorul general al companiei, care face acum planuri pentru a patrunde cu franciza si pe piata bulgara.
Pe langa produsele destinate consumatorilor individuali - cele aflate in magazine - compania are si o divizie specializata in decorarea hotelurilor, restaurantelor sau a ansamblurilor rezidentiale, denumita KA Industrial, cu sediul in Spania. In functie de comenzi, divizia ar putea avea activitati si in Romania. KA International opereaza o retea de 450 de magazine, in 50 de state.