Sony, producătorul brandului de laptopuri "highend" (cu performanţe ridicate) VAIO, are ca obiectiv în România vânzarea a 7.000 de unităţi şi o cotă de piaţă de 5% pe acest segment pentru anul financiar curent, care se va încheia pe 31 martie 2009.
„În anul financiar anterior, am vândut 3.800 de notebookuri. Pe termen mediu, ne-am propus să atingem o cotă de piaţă de 5%“, a declarat Lia Burghelea, directorul de marketing al companiei pentru Europa Centrală şi de Sud-Est. Anul trecut s-au vândut în România, conform firmei de cercetare Gartner, circa 297.000 de laptopuri.
Liderul pieţei autohtone de computere portabile este Fujitsu Siemens Computers care, în primul trimestru al anului, a vândut aproape 22.000 de unităţi. Sony a lansat ieri în România trei modele de notebookuri din seria FW, proiectată pentru divertisment, şi unul din seria Z, destinată segmentului de afaceri.