KFC România dă tare din aripioare

KFC România dă tare din aripioare

Cele 30 de restaurante deschise în ţară vând zilnic 6,7 tone de preparate din pui, aripioarele picante numărându-se printre preferinţele clienţilor.

Aproximativ 35.000 de oameni calcă zilnic într- unul dintre cele 30 de restaurante Kentucky Fried Chicken (KFC) din ţară, iar cele mai vândute meniuri sunt Crispy Strips şi aripioarele picante, susţin reprezentanţii companiei care au dat ieri publicităţii rezultatele înregistrate la jumătatea acestui an.

În medie, pe zi, în toate cele 30 de KFC-uri se vând aproximativ 1,7 tone de aripioare picante, peste 3 tone de Crispy Strips şi peste 2 tone de bucaţi de pui. În primele şase luni ale anului, restaurantele KFC din România au realizat o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, vânzările vizând în mare parte puiul şi cartofii prăjiţi. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, reprezentanţii companiei raportează o creştere de peste 49%.

Rezultatele financiare anunţate ieri de oficialii companiei se datorează în mare parte strategiei agresive de dezvoltare în ţară, care s-a materializat prin lansări în Constanţa, Craiova, Suceava, Târgu- Mureş şi Arad. În ultimul an, au fost deschise şapte noi restaurante. Principalul concurent al celor de la KFC pe piaţa românească a restaurantelor cu servire rapidă este lanţul McDonald’s, care deţinea la finele anului trecut 51 de restaurante în întreaga ţară. Anul trecut, cei doi competitori au terminat umăr la umăr, raportând o creştere de 15%. Bonul mediu: 20 de lei Retorica anti fast-food prinde teren şi în România. Cine şi când mai merge, însă, la KFC? Reprezentanţii companiei spun că persoanele active, cu vârste între 19 şi 40 ani şi care obişnuiesc să mănânce în oraş sunt clienţii cei mai fideli. 70% dintre ei merg în timpul săptămânii şi plătesc un bon mediu de 20 de lei pe consumaţie. „Ca medie, vinerea este cea mai aglomerată zi din săptămână, însă depinde de sezon şi de poziţionarea restaurantului“, spun oficialii companiei.

Restaurantele KFC sunt prezente pe piaţa din România din 1996, iar franciza deţinută de US Food Network este una dintre cele mai scumpe de pe piaţă. Deschiderea unui restaurant nou poate costa între 300.000 şi 1 milion de euro.

Ne puteți urmări și pe Google News