Este vorba de o gaură de aproximativ 170 de milioane de lire, arată The Guardian.

Până și unele dintre cele mai populare articole, în care se abordează teme variate, de la competiții sportive internaționale, la seriale renumite precum „Game of Thrones”, sunt afectate de blocajul publicitar.

Totul a pornit de la brandurile și firmele care prin campaniilor lor online refuzau să fie asociate cu termeni precum „atac”, „moarte”, „sex”. Doar că, în prezent, lista cu termeni interziși a ajuns să conțină 3.000-4000 de cuvinte.

„În Marea Britanie, cel mai căutat cuvânt al anului trecut, pe Google, a fost Cupa Mondială de Rugby. Cu toate acestea, potrivit raportului citat, multe dintre articolele pe acest subiect au ajuns să fie „victime” ale blocajului, întrucât conțineau cuvinte precum „attack” („atac”), ori „injury” („rană”). La fel s-a întâmplat și cu articolele despre „Avengers: Endgame”, filmul cu cele mai mari încasări în box-office, din toate timpurile, care au conținut cuvinte precum „attack” („atac”) și „kill” („a ucide”)”, arată paginademia.ro.

Citește și: