În România rurală de astăzi, 1 din 10 copii merge la culcare flămând. „Spune DA!” a ajuns la cea de-a șasea ediție

În România rurală de astăzi, 1 din 10 copii merge la culcare flămând. „Spune DA!” a ajuns la cea de-a șasea ediție

Un strop de bucurie adus în dar de Sărbători micuților sărmani de către Companiile New Kopel Group și World Vision România

România viitorului este despre copii și modul în care aceștia au crescut și au învățat să fie oameni. Iată de ce, când vine vorba de implicarea New Kopel Group în activitățile sociale – copiii și educația lor sunt prioritare. Totodată, provocarea majoră pentru World Vision România, la nivelul educației în mediu rural, o constituie prevenirea abandonului școlar, cu 40% mai mare decât în mediul urban din România anului 2016, 22% dintre copiii de la sate neterminând școala, un sfert au abandonat-o deja din cauza sărăciei, iar mulți au rezultate slabe.

Moș Crăciun vine și la copiii săraci din comunitatea Maia

Iată motivul asocierii dintre New Kopel Group și World Vision România, mai ales în luna cadourilor. Echipa de voluntari New Kopel Group a mers în comunitatea Maia (județul Ialomița) și a împărțit daruri celor 174 de copii. Cei mici au astfel un motiv să poată spera că se întâmplă lucruri frumoase și pentru ei. Mai mult, ca parte a proiectului inițiat de New Kopel Group, #AlwaysYesTo- Romania, prin care se descoperă România mai puțin cunoscută, minunată și plină de istorie, o parte dintre copiii Comunității Maia au primit misiunea de a imortaliza farmecul neaoș. Operele micilor artiști se regăsesc acum în Calendarul New Kopel Group 2017.

Ne puteți urmări și pe Google News

Educația, darul cel mai de preț pentru viitorul adult

„Educația e cel mai bun dar pe care îl poți face unui copil. Viitorul adult își are rădăcinile în educația pe care a primit-o de la părinți sau de la școală. Ne vom implica și vom susține mereu copiii și educația lor, atât cât putem. Ne dorim să facem mai mult, însă și puținul pe care îl facem poate aduce o schimbare în viitor”, a declarat Hezi Shayb, CEO New Kopel Group. Un fapt poate mic, dar important pentru cei care nu au mai nimic. În România rurală de azi, numărul persoanelor aflate sub pragul sărăciei este de 6 ori mai mare față de mediul urban, cifră impresionantă în condițiile în care 47,2% din populația României trăieste la țară, arată World Vision România. Mai mult, 48% dintre copii trăiesc sub pragul sărăciei și prezintă risc de excluziune socială, iar 78% dintre aceștia suferă de privațiuni materiale, conform statisticilor UE.

Îmbunătățirea calității vieții copiilor, un deziderat nobil

„În Maia, World Vision România este prezentă din 2004 și contribuie alături de autoritățile locale și de membrii comunităților la îmbunătățirea calității vieții copiilor în domeniile în care activăm (educație, sănătate, spiritual, economic), dezvoltând o serie de proiecte (traininguri și educație nonformală pentru copii, ateliere foto – pentru dezvoltare personală). Comunitatea se află într-o zonă inundabilă, aspect amplificat și de accesul greu la facilitățile mediului urban. Cele mai apropiate orașe sunt: Urziceni - 28 km, Ploiești - 51 km, București - 48 km, Slobozia- 90km. Astfel că implicarea noastră constantă în susținerea acestor copii este foarte importantă”, declară Daniela Nicoleta Buzducea, Director Executiv World Vision România.

Și dacă în satele din România, 1 din 10 copii merge la culcare flămând, inițiativa New Kopel Group, cu sprijinul World Vision Romania și al altor companii care au Spus DA! proiectului este laudabilă. Printre companiile care s-au alăturat proiectului se numară Alka, Menatwork, Eurex si Romega Food.

Inițiativa din acest an, cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă, este ultima dintr-o serie de alte cinci, pe care New Kopel le organizează in fiecare an, de Crăciun și de Paște, cu obiectivul unic de a ajuta copiii să zâmbească și să se simtă apreciați. În decembrie, SIXT Rent a Car România, parte a New Kopel Group, a obținut certificarea SIXT Glory CSR 2016. Trofeul reprezintă dovada aprecierii eforturior companiei în direcția implicării continue în activități menite să sprijine copiii aflați în dificultate. Platforma „Spune Da!”, sub care New Kopel Group desfășoară activități de CSR, este deja activă de trei ani.