Universitatea Harvard a anunţat o descoperire EPOCALĂ, prevazută de EINSTEIN: Sfântul Graal al cosmologiei

Universe_history

Cercetătorii de la Harvard University au anunţat, într-o coferinţă de presă, că s-au descoperit undele gravitaţionale, prevăzute de Einstein acum aproape 100 de ani. Este vorba despre o descoperire majoră în astrofizică - prima detectare directă a undelor gravitaţionale primordiale, ce reprezintă primele şocuri de după Big Bang, care au marcat naşterea Universului.

"Detectarea acestui semnal este unul dintre obiectivele cele mai importante din cosmologie în prezent şi a fost rezultatul unei cantităţi uriaşe de muncă depusă de un număr mare de cercetători", a subliniat John Kovac, profesor de astronomie şi de fizică la Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics (CfA), coordonatorul echipei de cercetători de la proiectul BICEP2 care au făcut această descoperire.

• DESCOPERIRE astronomică EPOCALA. Anunțul oamenilor de știință privind nașterea universului
"Era ca şi cum căutam un ac în carul cu fân, dar, în loc de asta, am descoperit o rangă", a spus fizicianul Clem Pryke de la Universitatea Minnesota, coautor al studiului. Sfântul Graal al cosmologieiFizicianului Avi Loeb de la Universitatea Harvard a subliniat că această descoperire "aduce noi lămuriri pentru unele dintre întrebările fundamentale - «de ce existăm noi?» şi «cum a apărut Universul?»".
  • PRĂBUȘIREA civilizației. APOCALIPSA NASA: societatea noastră va intra în scurt timp în COLAPS
"Nu doar că aceste rezultate sunt dovada de netăgăduit a inflaţiei cosmice, dar ele ne informează şi despre momentul în care a avut loc această expansiune rapidă a Universului şi despre puterea acestui fenomen", a explicat Avi Loeb ."(Undele gravitaţionale primordiale) au fost denumite Sfântul Graal al cosmologiei", a declarat la rândul său Hiranya Peiris, profesor University College din Londra.Ce sunt undele gravitaţionale Undele gravitaţionale reprezintă deformări ale ţesutului spaţio-temporal care se generează în urmă mişcării accelerate ale obiectelor cu dimensiuni enorme şi care se propagă în Univers. Precum undele mecanice într-o saltea elastică se generează şi propagă în momentul în care sărim. Unde gravitaţionale primordiale ar putea există încă de când Universul nostru a luat naştere.
  • Stephen Hawking: Peste 50 de ani, vom trăi pe Lună şi vom fi în drum spre Marte. Acest secol va fi cu adevărat o "epocă a spaţiului"
Au fost prevăzute în cadrul teoriei relativităţii generale a lui Einstein însă până la ora actuală nimeni nu a reuşit să le măsoare în mod direct. Există cu adevărat aceste unde? Cum arată? Mai multe experimente sunt de mulţi ani pe urmele lor: începând cu antenele grvitationale criogenice şi terminând cu sisteme sofisticate care folosesc laserii (cum ar fi VIRGO şi LIGO). BICEP 2 (Background Imaging of Cosmic Extragalactic Polarization) este un experiment care foloseşte un telescop situat în apropierea Polului Sud care măsoară radiaţia cosmică de fond, măsurând aşa-numită polarizare a acesteia într-un domeniu de frecvente între 100 şi 150 GHz. Existenţa undelor gravitaţionale primordiale, care ar fi putut lua naştere după perioada de inflazie a Universului, ar putea influenţă polarizarea radiaţiei comice de fond.
  • MISTERELE ISTORIEI: De la Triunghiul Bermudelor, la Giulgiul din Torino | GALERIE FOTO