Imaginea turistică a României, promovată pe televiziuni cu 4 milioane euro

Imaginea turistică a României, promovată pe televiziuni cu 4 milioane euro

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), condus de Elena Udrea, va cheltui 4 milioane euro fără TVA pentru publicitate pe trei posturi de televiziune internaţionale. Acţiunea este finanţată din bani europeni şi urmăreşte crearea unei imagini bune a României ca destinaţie turistică, informează un comunicat de presă al ministerului.

Procedura de achiziţie publică pentru această campanie a fost deja lansată.

Obiectivul campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele TV internaţionale în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, a creşterii gradului de cunoaştere a ţării în străinătate şi a creşterii numărului de turişti.

Sunt vizate primele trei posturi de televiziune internaţionale urmărite de persoanele care fac cel puţin şase călătorii pe an în interes de afaceri şi de plăcere, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Vor câştiga contractul cei care vor depune oferta cea mai avatajoasă din punct de vedere economic în condiţiile celui mai mic cost pe punctul de audienţă. Durata contractului este de un an.

În acest timp, vor fi difuzate spoturi de 30 secunde şi de 20 de secunde în proporţie egală. Numărul difuzărilor va fi distribuit în mod egal pe zile.

Oficialii MDRT doresc ca cel puţin 60% din spoturile difuzate pe fiecare dintre cele trei posturi să fie transmise la ore de maximă audienţă în fiecare regiune geografică.

Ne puteți urmări și pe Google News