Horia a răspuns cu deosebit entuziasm propunerii PROFI de a colabora în cadrul acestui proiect de reprezentare, în primul rând datorită multiplelor valori și principii comune pe care le împărtășesc. PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România care are aproape 1000 de magazine și o echipă de de aproximativ 15.000 angajați.

 “Sunt încântat de această nouă colaborare, nu numai pentru că PROFI este un brand românesc, dar și pentru că avem, pe undeva, aceleași ambiții și idealuri, în ceea ce privește oamenii și cum pot ei fi surprinși în mod plăcut. In turneele mele m-am intersectat de multe ori cu magazinele PROFI din toată țara și iată că destinul a făcut să ne cunoaștem și personal.” spune Horia.

Cea mai importantă dintre valorile care au făcut această colaborare posibilă este familia, Horia fiind un familist convins, iar PROFI încercând prin produsele și promoțiile sale să aducă bucuria în cadrul oricărei familii, astfel că alegerea acestuia ca ambasador a venit in mod natural.

Acest parteneriat deschide noi perspective pe termen lung, de ambele părți.  Se vor pune în practică multe acțiuni și, mai mult, idei noi vor prinde viață.

“Un brand puternic își bucură susținătorii nu doar prin produse și servicii pe măsură, ci și aducând în constelația sa stele îndrăgite de public. Surpriza pe care v-o propunem la începutul lui 2019 este că PROFI îl aduce mai  aproape de dumneavoastră pe Horia Brenciu!” declară Gabriela Sîrbu, director de Marketing și Comunicare PROFI.

PROFI și Horea Brenciu vor forma astfel o echipă valoroasă, care își propune să creeze împreună căi de interacțiune cu publicul larg pe diverse canale media. Principiile după care se ghidează vor fi implicarea, încrederea și pasiunea.

 

Te-ar putea interesa și: