Cel mai mare motor de căutare a fost desemnat cea mai puternică marcă pe plan mondial, cu o valoare estimată la peste 86 de miliarde de dolari, informează The Guardian.
Este cel de-al doilea an consecutiv când Google a devansat unele dintre cele mai faimoase mărci ale lumii.
Cea de-a treia ediţie a BrandZ top 100 a fost publicată astăzi de institutul de cercetare Millward Brown.
Pe locul secund s-a clasat General Electric, cu o valoare de 71,4 miliarde de dolari, urmat de Microsoft- 70,8 miliarde de dolari.
Topul zece este completat de Coca-Cola (44,1 miliarde), China Mobile (41,2 miliarde), şi Marlboro (39,1 miliarde), Wal-Mart (36,9 miliarde), Citi (33,7 miliarde), IBM (33,6 miliarde) şi Toyota (33,4 miliarde).
Ierarhia primelor cinci branduri a rămas neschimbată faţă de anul trecut, fiecare marcă înregistrând o creştere între 15 şi 39%.
Valoarea totală a mărcilor care se găsesc în clasamentul Millward Brown a fost de 1.940 de miliarde de dolari, cu 21 de procente mai mare faţă de 2007.
(18:40)