Gara din Cernavodă, o altă pată pe obrazul CFR-ului. Călătorii își riscă viața zilnic

Gara din Cernavodă, o altă pată pe obrazul CFR-ului. Călătorii își riscă viața zilnic sursă foto: captură Youtube

Pe lângă faptul că garniturile de tren operate de CFR sunt ruginite și utilizate peste măsură, nici la capitolul gări, operatorul de stat nu stă prea bine.

Gara din Cernavodă, una din cele mai periculoase din țară. Nu puține sunt orașele în care călătorii sunt nevoiți să traverseze de pe un peron pe altul peste improvizații total nesigure sau pasarele ruginite. Un adevărat pericol pentru călători.

Gara din Cernavodă, cea mai nesigură din țară

Recordul negativ îl deține Gara din Cernavodă care pare să fie cea mai periculoasă din țară. Clienții CFR nu au prea multe cuvinte de laudă la adresa companiei de stat, indiferent dacă vorbim de calitatea călătoriilor sau a gărilor.

Deși, mai toți călătorii s-au săturat până peste cap de condițiile precare și timpii mari de așteptare, în lipsa unei alternative mai bune, pasagerii CFR sunt nevoiți să înghită în sec și să accepte condițiile impuse. Gara din Cernavodă este una dintre cele mai nesigure din România.

Ne puteți urmări și pe Google News

Asta pentru că toți clienții sunt nevoiți să traverseze de la un peron la altul folosind o improvizație nesigură. Pasarela constă într-un bolțar și câteva pietre aruncate peste șina de cale ferată. Pe de altă parte, și pasagerii au partea lor de vină.

Cu toate că în gara din Cernavodă există o singură pasarelă, cu riscul unei accidentări majoritatea călătorilor aleg să traverseze pe calea cea mai scurtă, un drum format în totalitate de pietre.

Gara de Nord

Sursa foto: Inquam Photos

Angajații CFR ridică din umeri

În proiectul de modernizare, fix în locul unde este amplasată pasarela improvizată era gândită o trecere subterană. Lipsa fondurilor a făcut ca accesul pe peron să se facă doar prin capătul gării. Drept urmare oamenii s-au reorientat și construit propria lor cale de trecere. Chiar dacă sunt conștienți de riscurile la care se expun, trecătorii traversează zilnic prin locul nepermis.

„Complicat! Dacă vii de la Bucureşti, trebuie să aștepți să plece trenul. E foarte periculos, mai ales dacă eşti în vârstă ca mine; „​Sunt foarte periculoase. Aici sunt mulţi care fac pe leii şi se aventurează.

Ori că, Doamne fereşte, trece prin faţa trenului. Dacă s-a întâmplat să se împiedice, se duce în faţa trenului”, explică unii dintre pasageri, potrivit observatornews.ro.

Angajații CFR ridică din umeri și recunosc faptul că sunt neputincioși. „Păi ce să facă? Noi nu avem ce să facem, că piatra aia poate să dispară, dar dacă dispare, apare alta”, a spus un angajat CFR.