Magazinele din Polus Center şi Iulius Mall au afişat reduceri de preţuri cuprinse între 10 şi 75 la sută.
După ce cumpărăturile de să- rbători le-au golit buzunarele clujenilor, majoritatea magazinelor din cele două malluri au afişat acum promoţii generoase pentru a-şi atrage cumpără- tori. Deşi perioada oficială a soldărilor începe în 15 ianuarie, reducerile deja aplicate produselor comercializate – de la haine, marochinărie, articole sportive, până la bijuterii, ochelari şi băuturi fine – variază între 10 şi 75 la sută.
„Nu mi-am păstrat un buget pentru perioada de după sărbători, dar ideea reducerilor mă atrage. Există însă mărci internaţionale care sunt mai scumpe, chiar şi reduse, decât reducerile din străinătate. E de preferat să mergi cu avionul în afară şi-ţi scoţi de două, trei ori costul biletului”, este se părere Oana Truşcă, manager de proiect, în vârstă de 27 de ani, aflată la mici cumpărături în Iulius Mall.
Polus Center
Deşi panourile care anunţă reduceri sunt scrise cu litere de-o şchioapă, magazinele sunt destul de pustii în Polus Center. „După sărbători, scad vânzările, iar acest demers este menit să susţină un flux constant, în plus trebuie să reducem stocul de iarnă, pentru a primi colecţia de primăvară”, explică Adrian Mureşan, marketing coordinator Stone Creek Division România.
Magazinele Stone Creek au cele mai mari reduceri, de la 50 la 75 la sută, pentru toate produsele, valabile până în 14 ianuarie.
Cizmele şi ghetele, dar şi unele modele de genţi şi pantofi sunt reduse cu 50 la sută la Benvenuti, până în 28 februarie. Şi articolele sportive sunt reduse la Reebok şi Lotto, cu până la 30 la sută. De menţionat că în Polus Center este programată, în 26 ianuarie, „Noaptea albă a reducerilor”. Atunci centrul comercial va fi deschis până la ora 1 noaptea, iar clienţii beneficiază de reduceri şi discounturi între orele 20.00 şi 1.00.
Iulius Mall
Dacă,în prezent, circa trei sferturi dintre magazinele din Iulius Mall au reduceri, până la sfârşitul săptămânii, toate îşi vor îmbia clienţii cu promoţii. „Promoţiile sunt de minim 10 la sută şi de maxim 75 la sută, însă majoritatea aplică 50 la sută”, explică Renate Roca- Rozenberg, PR Executive Manager al companiei de publicitate Vitrina Advertising, care se ocupă de imaginea centrului comercial.
La magazinul Stefanel, reducerile, de la 30 la 50 la sută, sunt valabile până în luna martie, în limita stocului disponibil. „Cantitativ, vânzările sunt mai bune, iar în ceea ce priveşte volumul, se ajunge cam la acelaşi nivel dinainte de promoţie”, explică şi Alina Miclaoni, gestionar al magazinului Levi Strauss. Aici, reducerile ajung până la 60 la sută, până în februarie, în limita stocului disponibil. La Calvin Klein Jeans, reducerile se încadrează între 20 şi 40 la sută, până la jumătatea lunii februarie.
POLUS
> Hervis – 15 la sută > Pepos – 20 la sută > Peter Murray – 20 la sută > Tape a l’oeil – 20 – 30 la sută > Oviesse – 20 – 35 la sută > Plaza Gold – 30 la sută Debenhams – 30 la sută > Reebok – 30 la sută > Lotto – 30 la sută > Police – 30 – 50 la sută > Next Pls – 50 la sută > Benvenuti – 50 la sută > Rinascimento – 60 la sută > Stone Creek – 50 – 75 la sută
IULIUS MALL
> Guara – 10 – 30 la sută > Colin’s – 20 la sută > Columbia – 20 la sută > Calvin Klein Jeans – 20 – 40 la sută > Gas – 30 la sută > Stefanel – 30 – 50 la sută > United Colors of Beneton – 50 la sută > Leonardo – 50 la sută > Terra Nova – 50 la sută > Calliope – 50 – 70 la sută > Miss Sixty & Energie – 10 – 60 la sută > Kenvelo – 60 la sută > Levi’s – 60 la sută > Spider – 70 la sută