FCSB are un nou sponsor principal. Tun financiar dat de Gigi Becali

FCSB are un nou sponsor principal. Tun financiar dat de Gigi Becali Gigi Becali. Sursa foto: Arhiva EVZ

FCSB a rămas în toamna anului trecut fără sponsor principal, City Insurance, după ce firma a intrat în faliment. Între timp, echipa lui Gigi Becali a ajuns la o înțelegere cu un alt sponsor, iar sigla acestuia a fost deja printată pe partea din față a tricourilor.

Nouă luni FCSB s-a descurcat fără sponsor principal. După cum anunțase Gigi Becali încă de la finalul anului 2021, Betano o să sponsorizeze echipa „roș-albastră”. Astfel, sigla casei de pariuri trece de pe spatele tricourilor pe fața acestora.

Câți bani o să încaseze FCSB de la sponsorul principal, Betano

Cu toate că FCSB și Betano au ajuns la o înțelegere încă de anul trecut, regulamentul FRF interzice ca o companie să fie sponsor principal pentru două echipe, firma fiind la acea vreme susținătorul numărul 1 pentru Universitatea Craiova.

„Nu e nicio problemă că a dispărut sponsorul de pe tricouri. E chiar foarte bine pentru noi, pentru că am găsit alt sponsor care dă mai mulți bani. Sponsorul de pe spatele tricoului vrea să dea 1.5 milioane de euro și să treacă pe fața tricoului.

Ne puteți urmări și pe Google News

Mai avem unii care fac niște cazane și vor să intre și ei. Fac afaceri cu imobiliare și terenuri. Pe mine nu mă interesează cât de mare ești tu, pe mine mă interesează să-mi dai banii că oricum semnăm un contract”, a anunța Gigi Becali anul trecut, pentru realitateasportivă.net.

City Insurance, fostul sponsor, le oferea celor de la FCSB 800.000 de euro net, la care se puteau adăuga bonusurile în funcție de atingerea anumitor obiective. Mai exact: 200.000 de euro pentru titlu, 100.000 euro pentru Cupa României, 300.000 de euro pentru grupele Champions League, 200.000 de euro pentru Europa League.

Betano, ca sponsor secundar, plătea sezonul trecut tot 800.000 de euro pe an. Însă, din postura de sponsor principal, cu sigla pe partea din față a tricourilor, casa de pariuri o să ofere 1,5 milioane de euro pe an, potrivit GSP.

„Noul echipament e gata”

Nike a inscripționat deja tricourile „roș-albaștrilor” cu logo-ul sponsorului principal, după cum a dezvăluit chiar Mihai Stoica:

”Noul echipament e gata, vor fi nişte surprize mari pentru suporteri. Îl vom prezenta vineri, la ora 13, când vom prezenta şi parteneriatul cu noul sponsor principal. Cred că e undeva mai… e o cifră… sunt cifre foarte bune, dar vom vorbi… dacă nu am ok-ul lor, nu cred că… dar vom vorbi vineri, la conferinţa de presă.

Pot să spun de echipamentul ăsta cel puţin că noi, ce feedback am primit din partea tuturor celor care l-au văzut, e de departe cel mai frumos echipament pe care l-am avut”, a declarat Mihai Stoica pentru orangesport.ro.