Faţa necunoscută a unui idol. Cum a devenit UN PROSTUŢ o FABRICĂ DE BANI

Faţa necunoscută a unui idol. Cum a devenit UN PROSTUŢ o FABRICĂ DE BANI

Şi-a construit deja o carieră în cinematografie, a devenit soţul uneia dintre cele mai cunoscute actriţe americane ale anilor `90, apoi a divorţat de ea, iar de ceva vreme s-a lansat în afaceri.

A prins gustul investiţiilor în tehnologie şi a devenit o adevarată fabrică de bani, după cum notează Daily Mail. Este vorba despre actorul Ashton Kutcher care, după cum subliniază presa americană, “a devenit idolul adolescentelor de pretutindeni, era considerat cam prostuţ, dar a ajuns un investitor de succes şi face afaceri extrem de profitabile”.

Miliarde de dolari

Când Kutcher  s-a căsătorit cu faimoasa Demi Moore, toată lumea a spus că a făcut acest lucru ca să o stoarcă de bani, el fiind mai tânăr decât ea. “Astăzi, Kutcher este implicat în diverse investiţii, mai ales în portofolii tehnologice. Şi-a arătat adevărata faţă, dar mai ales a vrut să demonstreze că nu e un prostuţ”, comentează şi presa americană. Totul a început când antreprenorul Marc Andreessen l-a convins să investească în compania Skype. Ashton a investit în site în 2009, atunci când era evaluat la 2,75 miliarde de dolari. Apoi a devenit partenerul managerului Madonnei, Guy Oseary şi al miliardarului Ron Burkle, alături de care a făcut bani frumoşi în ultimii ani, nota Daily Mail.

Ne puteți urmări și pe Google News

Totodată, Ashton a investit masiv în reţelele sociale mobile. Această mişcare l-a ajutat pe tânărul actor să lanseze o aplicaţie de fotografii, care, susţine el „nu ţine de radiodifuziune sau de autopromovare, ci reprezintă un instrument care îi ajută pe oameni să interacţioneze între ei”.

O aplicaţie

Kutcher a mai investit într-o aplicaţie iPad, descrisă precum „revista socială personală”, instrument folosit de cititori pentru diverse site-uri de ştiri. În ceea ce priveşte ultima sa investiţie, de data aceasta Ashton s-a orientat spre o agenţie de turism care vizează călătorii cu buget mic de pe întreg globul, care doresc să facă schimb de apartamente pe timpul vacanţelor, cu alţi turişti din diverse colţuri ale lumii. „Succesul investiţiilor lui Kutcher l-au transformat într-o figură proeminentă în domeniul investiţiilor tehnologice”, susţin jurnaliştii de la New York Times. Actorul chiar a început să dea lecţii presei: le-a vorbit reporterilor de la CNN despre abilităţile sale investiţionale şi despre cum un pas greşit în acest domeniu poate duce la o adevărată tragedie financiară. „Am ceva experienţă în domeniul reţelelor sociale”, a spus Kutcher într-o conferinţă susţinută la New York, făcând referire la cele 15 milioane de fani de pe site-urile de socializare precum Facebook şi Twitter.

La eveniment, Kutcher a vorbit şi aplicaţie sa de Twitter, numită A Plus, care îi ajută pe utilizatori să socializeze online. „Prima dată am început să investesc  banii mei, după care mi-am dat seama că trebuie să mă extind, pentru că aveam mai multe idei decât bani. Am căutat aşadar nişte soluţii la problemele existente. Şi m-am îndreptat totodată spre piaţă, m-am uitat ce anume caută consumatorii”, explică Kutcher.

Îi sfătuieşte

Presa notează că după ce şi-a dovedit adevărata faţă, Ashton îşi permite să povestească de câte ori are ocazia cum i-a venit ideea să investească în tehnologie. De asemenea, îi sfătuieşte pe tinerii aspiranţi la o carieră în afaceri să gândească pragmatic atunci când vor să se apuce de un business. Pe 16 aprilie 2009, Ashton a devenit prima celebritate care a atins un milion de fani pe Twitter, reuşind să depăşească televiziunea americană CNN în competiţia "Un milion de fani pe reţelele sociale".