Abia se aşezaseră pe scaune că au şi fost escortaţi în afara avionului. ’’Nu era niciun miros urât. Nimic nu venea de la noi’’, a declarat Yossi Adler pentru Local 10 News. ’’Am fost supăraţi pentru ceea ce s-a întâmplat, nici n-am apucat să avem un drept de replică. Dintr-o dată, abia ce fuseserăm coborâţi din avion, înainte de a închide uşa, o stewardesă a spus: îmi pare rău, domnule, câteva persoane  s-au plâns că mirosiţi foarte urât’’.

Odată ajunşi pe pământ, angajaţii companiei aeriene le-au garantat că bagajele le vor fi restituite imediat, dar nu s-a întâmplat aşa. ’’Aveam scăunelul, căruciorul, valizele, totul’’, a povestit supărată Jennie. Imediat după, faimoasa companie aeriană a dat o declaraţie on line odată cu echipajul: ’’Familia Adler a fost coborâtă din avion când nişte pasageri s-au plâns de mirosul lor. Le-am rezervat bilete la un zbor pentru a doua zi, dar şi o cameră la hotel cu pensiune completă şi sperăm să nu se mai repete acest neplăcut incident’’.

Familia Adler, imediat după toate acestea, spune: ’’Am oprit zeci de persoane în aeroport povestindu-le ce am păţit şi cerându-le acestora să ne spună: avem cu adevărat noi un miros urât, fiindcă tocmai ce am fost coborâţi din avion din pricina asta’’. ’’A fost jenant, dar toţi ne-au răspuns că nu era adevărat’’.

Yossi e sigur că nu acesta a fost motivul şi vrea să ştie adevărul. Cuiva nu le-a plăcut ochii lor, deranjau într-un fel prin prezenţa lor. ’’Vreau să ştiu ce anume se află în spatele acestui comportament straniu’’. Va fi cam dificl, dar merită încercat. Ziariştii le sugerează să pornească de la lista pasagerilor, titrează Il Messaggero.

 

Citește și: