"Nu putem face acest lucru, scrie Mark,  fără jurnaliști, dar știm, de asemenea, că noile tehnologii pot îngreuna editorii să finanțeze jurnalismul pe care se bazează toți. Pentru a fi un partener mai bun pentru industria de știri, am început proiectul Facebook Journalism. Scopul nostru este de a colabora mai mult cu newsroom-urile pentru a dezvolta produse cum ar fi Articole instant și instrumente pentru jurnaliști pentru a-și publica articolele. Lucrăm, de asemenea, cu editorii, cercetătorii și universitățile pentru a ajuta oamenii să devină mai informați pe  online.

Cu scopul ajutării publicaţiilor internaţionale, utilizatorii de Facebook se vor putea abona la conţinutul editorial al unor organizaţii precum The New York Times sau The Guardian.

Ca orice alte schimbări pe Facebook, abonamentele la publicaţii vor fi introduse online în etape. Iniţial, se vor materializa parteneriate cu câteva organizaţii jurnalistice din Statele Unite şi Europa. În funcţie de feedback-ul utilizatorilor, programul se va extinde global.

"A da oamenilor o "voce" nu este suficientă fără a avea organizații dedicate descoperirii de noi informații și analizării lor. Vom continua să experimentăm diferite modalități de a susține industria știrilor și de a ne asigura că reporterii și editorii de pretutindeni își pot continua activitatea, mai spune fondatorul. O întrebare firească tot trebuie adresată; cine va decide care sunt ştirile bune şi care sunt cele rele?