Pentru a ghida cumpărătorul în experiența de cumpărături cu ajutorul unui expozant suplimentar, generând interacțiuni pozitive între acesta și produsul dvs., ar trebui să evitați:

Să nu lăsați spații goale

Atunci când inventarul nu este suficient pentru a menține nivelul de rotație, apar goluri care îl fac pe cumpărător să devină neîncrezător.

Din acest motiv, este foarte important să aveți un stoc suficient, astfel încât să puteți profita mai bine de investiția făcută  prin cumpărarea de expozanți. Totodată, este bine să-l poziționați într-un loc potrivit.

Lipsa controlului pierderilor

Pentru a menține sub control pierderile cauzate de furt, este important să luați măsuri de securitate precum:

Implementarea accesoriilor, cum ar fi încuietori, uși de securitate care vă permit să vedeți produsul, printre altele.

Utilizarea alarmei și etichetelor electronice

Pe de altă parte, pentru a reduce pierderile de articole din cauza deteriorării sau expirării, este nevoie de o supraveghere constantă a inventarului.

Lipsa strategiei și a analizei

Implementarea unei expuneri cu ajutorul unor expozanți suplimentari necesită o strategie care are rezultate măsurabile prin intermediul indicilor de performanță adecvați. Trebuie să cunoască  efortul și procentul de profit implicat în situație.

Pentru a măsura indicii de performanță trebuie să urmați o structură planificată care să permită dezvoltarea fiecărei sarcini. În acest sens, modificările locației unui expozant, fără a răspunde de un plan, schimbă rezultatele oricărei campanii.

Pe de altă parte, o altă greșeală reprezintă eliminarea informațiilor fără o analiză anterioară, așa cum se întâmplă atunci când eliminați expozanții fără a studia impactul pe care l-a avut asupra performanței generale a expunerii.

 

 

 

Lipsa designului

Există ceva care nu poate eșua într-o poveste, așa se spune. În acest caz, designul este responsabil pentru dialogul direct cu cumpărătorul. Utilizarea culorilor, a imaginilor, a tipografiei și a discursului ar trebui să ofere continuitate strategiei care începe în afara magazinului, cum ar fi rețelele de socializare, de exemplu.

La urma urmei, oamenii își vor aminti de un design bun chiar și după ce au părăsit magazinul.

Folosirea necorespunzătoare a materialelor în expunere

Alegerea materialelor pentru expunere, cunoscută și sub denumirea de Point of Purchase (POP), trebuie să respecte parametrii de calitate care merg mână în mână cu designul.

Altfel, expunerea riscă să reprezinte o zonă periculoasă (cauzată de  căderea produselor, de exemplu) și să fie percepută ca o piedică în călătoria cumpărătorilor prin magazin.

În plus, atunci când alegeți să lucrați cu materiale reciclate sau reciclabile, nu numai că veți contribui la generarea unui impact mai redus asupra mediului în timpul proceselor de producție, ci și la valoarea adăugată a brandului dvs. în ochii cumpărătorului.

Probleme de asamblare

Cine ar fi atras de un expozant care pare dezorganizat sau murdar? Expozantul înseamnă mai mult decât aranjamentul spațial al produselor. El are de-a face cu merchandising vizual: organizarea elementelor în cantități adecvate, cu o dispoziție clară și atrăgătoare, care îl invită pe cumpărător să le cumpere.

Experiența pe care cumpărătorul dvs. o trăiește este determină, de asemenea, de alegerile pe care le faceți cu privire la:

Iluminat

Arome

Spațiu liber

Temperatură etc.

Probleme de localizare

Locația în contrast cu mediul înconjurător al unui expozant suplimentar este decisivă pentru eficiența acestuia.

 

Probleme de lansare a produselor

Potrivit studiilor realizate, există 3 factori care intervin în lansarea unui produs pentru ca el să se evidențieze în Retail:

Canalul ales

Tipul de expozant ales

Grijă la detalii cu privire la cine îl instalează.

Lipsa de planificare

Luați în considerare faptul că, atunci când se realizează o expunere folosindu-se expozanți suplimentari, beneficiile contrastează cu acele produse care nu reușesc să iasă în evidență. Se pare că folosirea expunerii planificate are un impact asupra vânzărilor.

Din păcate, puține expuneri urmează un plan de execuție, atunci când se ocupă de ele personalul de retail.

O campanie planificată are în vedere, cel puțin:

Obiective

Relația cu furnizorii

Închirierea spațiilor etc.

Premise

Pentru ca expunerea realizată cu ajutorul expozanților suplimentari să fie eficientă, este important să se respecte o strategie care să aibă grijă de elemente cum ar fi locația, designul, utilizarea materialelor durabile și organizarea atmosferei.

Cu toate acestea, toate aceste eforturi se pierd dacă efectuați mici modificări planificate în timpul campaniei, cum ar fi locația sau iluminatul, deșeurile de materiale, fără a analiza performanța acestora sau nu vă confruntați corespunzător cu pierderile produsului.

Totodată, pentru ca expunerea produselor să fie una de succes, pe lângă expozanți corespunzători, trebuie să alegeți rafturi metalice pentru magazin adecvate. Pentru a intra în posesia lor nu trebuie decât să contactați echipa magazinului online Rafturi Metalice de la A la Z. Succes în activitatea voastră!

Te-ar putea interesa și: