Teraplast SA este o societate pe acţiuni înfiinţată din iniţiativă privată în 1992, specializată în produse PVC (ţevi, lambriuri, profile tâmplărie, granule, reciclare), poliolefine (cămine şi rezervoare, fitinguri, ţevi), tâmplărie termoizolantă, panouri sandwich şi structuri zincate. Pas cu pas, Teraplast SA a devenit un grup în care se integrează 7 firme. Facilităţile de producţie ale companiilor din grup şi centrul de cercetare-dezvoltare sunt localizate în Parcul Industrial Teraplast.

În cifra de afaceri panourile termoizolante au o pondere de 32,6%, ţigla metalică: 27,4%, instalaţiile şi amenajările 21,5%, profile tâmplărie: 6,95%, granule PVC: 7,83% şi confecţii tâmplărie 3,59%.

Conform propriilor raportări, Grupul Teraplast este lider pe pieţele panourilor sandwich şi pe cea a structurilor zincate din România cu o cotă de piaţă de 20%, respectiv 25%. De asemenea, grupul deţine 20% din piaţa panourilor cu spumă poliuretanică. Grupul operează în Europa Centrală şi în toată zona balcanică. În acest scop, în iunie 2017, Teraplast SA a achiziţionat fabrica de panouri sandwich Interlemind din Serbia, care a devenit Teraplast Serbia. Prin extindere, Teraplast a devenit un grup integral orizontal.

În 2018, vânzările grupului pe piaţa internă (România) au însumat 644.810.473 lei (80,1%), iar cele pe piaţa externă – 160.159.425 lei (19,89%). În septembrie 2019, vânzările au ajuns deja la 622.543.528 lei.

Grupul include şapte firme, respectiv TeraPlast (producător de ţevi, granule şi profile din PVC) şi filialele: TeraSteel Bis­triţa (panouri termoizolante), Teraglass Bistriţa SA (producţie tâmplărie termoizolantă), TeraSteel DOO Serbia (panouri termoizolante), Wetterbest SRL (ţigle metalice ), Teraplast Recycling, Teraplast Hungaria Kft (distribuţie), Cortina WTB SRL prin Wetterbest SRL.

Grupul deţine active în valoare de 729.196.107 lei (+14% comparativ cu dec.2018), iar valoarea capitalurilor proprii este de 268.741.661 lei (creştere de 14% faţă de decembrie 2018).

Grupul urmăreşte consolidarea poziţiei pe piaţa internă şi extinderea în zona balcanică şi Europa Centrală. Pentru a se extinde, grupul a pătruns în Serbia, Macedonia, Bulgaria şi nordul Greciei. Totodată, şi-a creat un punct logistic în Ungaria.