Evitați cumpărăturile din supermarketuri în zilele de luni. Sfaturile unei casiere

Evitați cumpărăturile din supermarketuri în zilele de luni. Sfaturile unei casiere Dulciuri. Sursa Foto: Arhiva EVZ

O casieră a explicat cum sunt păcăliți clienții la supermarket. Totodată, aceasta i-a îndemnat pe cumpărători să evite magazinele mari într-o anumită zi a săptămânii. De asemenea, femeia a precizat că nu toate ofertele din supermarketuri ar fi , de fapt, reale.

Clienții, păcăliți cu ușurință în supermarketuri

O casieră a arătat cum sunt ademeniți clienții cu oferte „imbatabile”.  Femeia a descris toate strategiile la care proprietarii de supermarketuri apelează. Conform acesteia, majoritatea oamenilor pot plăti sume mai mari pentru aceleași produse.

Totodată, aceasta a subliniat că procedura de returnare se face cu greutate în anumite zile.

Îndemn pentru cumpărători

Casiera are o vârstă respectabilă și s-a retras din câmpul muncii. Cu toate acestea, femeia are în spate o experiență vastă în vânzări, lucrând pentru diferite supermarketuri cunoscute.

Ne puteți urmări și pe Google News

Din această postură, femeia îi îndeamnă pe cumpărători să fie vigilenți în marile magazine. Femeia îi sfătuiește pe clienți să verifice cu atenție bonul fiscal sau factura, imediat după ce au făcut plata.

supermarketuri

Sursă foto: Pixabay

Angajații din supermarketuri pot comite erori

Casiera susține că o mare parte dintre greșelile apărute pe bob apar din neatenția angajaților, fără rea intenție. Totuși, pe cei care vor să economisească, aceasta îi îndeamnă să nu meargă la cumpărături în zilele de luni.  La începutul săptămânii, marfa ajunge pe rafturi la un preț mai mare, urmând ca acesta să scadă, spune aceasta.

Case de marcat

Selfpay. Sursa foto: Dreamstime

Mai mult, conform acesteia, ofertele care sunt totuși introduse de luni, nu apar în sistem. Astfel, clienții ajung să plătească, de fapt, prețul întreg.

Femeia a precizat că numeroase erori apar pe bonurile fiscale în cazul legumelor și fructelor. Codurile acestora sunt introduse manual, iar vânzătorii vor greși cu ușurință.

Casiera a menționat că unele supermarketuri pot afișa oferte de preț atractive, care pot fi aplicate doar în cazul în care clientul cumpără o cantitate mai mare. Această mențiune ar fi trecută cu un scris mult mai mic, astfel încât să nu fie ușor de observat.