Toate publicaţiile au înregistrat scăderi faţă de trimestrul patru al anului trecut, însă Adevărul a cunoscut cea mai dură cădere, coborând sub 10.000 de exemplare vândute.

Capital este lider de piaţă

O altă publicaţie a Editurii Evenimentul  şi Capital se situează de asemenea pe primul loc, potrivit datelor BRAT. Săptămânalul Capital a înregistrat 6.030 de exemplare vândute, fiind urmat de Biz (6.210) şi Business Magazin (6.185).

Tabloidele rămân în continuare cele mai bine vândute publicaţii, Click fiind pe primul loc, cu peste 100.000 de exemplare, urmat fiind de Libertatea (77.464).

Audienţă record pe evz.ro în mai: 27,9 milioane de afişări

Luna mai a adus o nouă creştere a audienţei noului evz.ro atât la capitolul ”afişări”, cât şi în privinţa numărului vizitatorilor unici.

Singurul proiect online construit împreună cu cititorii săi este tot mai atractiv pentru public, tendinţă uşor observabilă în statisticile pe care le oferă Studiul de Audienţa şi Trafic Internet (SATI). Astfel, conform SATI, în luna mai 2014 evz.ro a înregistrat 27,9 milioane de afişări (24,7 milioane in aprilie) şi 2,49 de milioane de vizitatori unici (2,32 milioane în aprilie).

Datorită interesului crescut al cititorilor pentru noul evz.ro, în luna mai site-ul nostru a mai urcat o poziţie în clasamentul după afişări întocmit de SATI. Noul evz.ro s-a clasat pe locul 2 în topul site-urilor de ştiri generale, dupa realitatea.net.

”Mulţumim tuturor cititorilor care colaborează cu noi pentru noul evz.ro. Proiectul nu este finalizat, fiind în lucru o serie de schimbări cerute de cititori. În acelaşi timp, trebuie să mulţumim frumos şi partenerilor noştri din mediul online împreună cu care am crescut consistent prin promovarea reciprocă a subiectelor. Datorită lor am reuşit să prezentăm subiectele evz.ro către categorii mai largi şi să atragem noi cititori pentru evz.ro”, spune Mălin Bot, redactor-sef online EVZ.

Te-ar putea interesa și: