Ellen DeGeneres se plânge după ce a pierdut salariul de 50 de milioane de dolari. Spune că i s-a făcut o nedreptate

Ellen DeGeneres se plânge după ce a pierdut salariul de 50 de milioane de dolari. Spune că i s-a făcut o nedreptate Dolari. Sursa foto: Pixabay

Ellen DeGeneres a răbufnit legat de modul în care a pierdut salariul de 50 de milioane de dolari. Comedianta a spus recent cât a fost de dureros să fie concediată pe fondul a mai multor acuzații. Mai ales că 50 de milioane de dolari nu era un salariu de neglijat. Dar averea ei estimată la 380 de milioane de dolari nu este. „A urât felul în care s-a încheiat spectacolul”, a spus Ellen în timpul lansării turneului ei de comedie săptămâna trecută.

Ellen și-a exprimat consternarea față de situația cu pricina, descriind-o drept „dureroasă”. Ea a mai spus că s-a simțit „expulzată din show-business” din cauza controversei. Acuzațiile de comportament inadecvat la locul de muncă împotriva DeGeneres au apărut în 2020.

Salariul, unul dintre motivele disperării lui DeGeneres

Potrivit unei surse citate de Radar Online, „când camerele nu rulează, Ellen tratează angajații ca și cum ar fi țăranii ei”. Foștii angajați ai The Ellen DeGeneres Show au exprimat toți același lucru. Sursele mai spuneau la momentul respectiv despre cazuri de rasism, intimidare și abatere sexuală. Ceea ce a determinat o investigație Warner Bros.

În timp ce Ellen datorează o mare parte din averea ei personală succesului ei de televiziune, ea și-a diversificat portofoliul. Așa că probabil, va fi bine fără salariul de 50 de milioane de dolari. Pe lângă faptul că este un investitor imobiliar perspicace, cunoscut pentru schimbarea caselor, DeGeneres s-a aventurat în lumea designului.

Ne puteți urmări și pe Google News

Actrița a dezvoltat mai multe afaceri

Și-a lansat lansând marca ei de stil de viață, ED- Ellen DeGeneres, care cuprinde decoruri, îmbrăcăminte și produse pentru animale de companie. Ea este, de asemenea, o autoare best-seller, cu mai multe cărți pe numele ei.

În plus, Ellen are acorduri de susținere profitabile cu mărci importante precum CoverGirl și American Express. Deși brandurile ar putea să nu mai fie la fel de dornice să lucreze cu ea, având în vedere reputația ei controversată.