Două mari companii aeriene, puse la colț de un adolescent care și-a pierdut bicicleta

Două mari companii aeriene, puse la colț de un adolescent care și-a pierdut bicicleta

Două companii aeriene, într-o situație jenantă. Un biciclist în vârstă de 16 ani care a localizat de la distanță o bicicletă de 12.000 de dolari pe care a pierdut-o în timpul unui zbor din Europa a declarat că el și familia sa au fost nemaipomenit de frustrați încercând să o recupereze.

Două companii aeriene, urecheate de un tânăr. Luke Barnett și fiul său Gray, un ciclist din programul de dezvoltare pentru juniori al echipei EF Pro Cycling, au vorbit cu CNN despre o mare problemă. După ce au călătorit înapoi din Europa - unde a concurat în timpul verii - bicicleta lui Gray nu s-a întors cu el.

Cu toate acestea, folosind un Apple AirTag, fiul și-a găsit rapid bicicleta în aeroportul din Bruxelles, Unde Gray s-a urcat într-un zbor de legătură. Acest lucru a declanșat zile întregi de discuții cu cele două companii aeriene cu care a zburat. United și Brussels - despre care Barnett a spus că nu au fost de ajutor în ceea ce privește solicitările sale.

„Spuneam: „Aveam nevoie doar de cineva căruia să îi pese suficient de mult încât să își găsească 15 minute să meargă și să ia bagajul”. A declarat Barnett pentru CNN.

Ne puteți urmări și pe Google News

Două companii aeriene neputincioase

Frustrat de lipsa de progres și lucrând cu un termen limită de 10 zile în care bagajele vor fi disponibile pentru preluare. Barnett și-a făcut publică povestea pe X. El a depus chiar și o plângere la Departamentul de Transport al SUA. Cu toate acestea, a povestit el pentru CNN, nu a existat nicio mișcare în ceea ce privește găsirea bicicletei. Până când a decis să ia legătura cu Aeroportul din Bruxelles.

Atunci, familia Barnett a declarat pentru CNN că, după mai multe încercări eșuate, a reușit în sfârșit să ajungă la cineva. O femeie pe nume Ella Dollinschi, un agent de asistență pentru clienți la Aeroportul Bruxelles. Aceasta a lucrat pentru a localiza bicicleta cu ajutorul locației Apple AirTag. Și a trimis bicicleta într-un zbor înapoi în Greenville, Carolina de Sud, a relatat CNN.

Motivul pentru care pasagerii sunt rugați să lase jaluzelele trase la hublou

Avion. Sursa foto: Dreamstime

„Am lucrat cu domnul Barnett pentru a redirecționa bicicleta sa către Aeroportul Internațional Greenville-Spartanburg. Imediat ce cealaltă companie aeriană ne-a dat-o”. A declarat United Airlines într-o declarație pentru Insider. „Ne-am cerut scuze domnului Barnett pentru întârziere. Și i-am oferit credite de călătorie pe care să le folosească pentru un viitor zbor.”

Fiul și-a recuperat în cele din urmă bicicleta, a spus Barnett, de care avea nevoie pentru a continua antrenamentul pentru un „eveniment în Vermont în câteva săptămâni”.

„Aveam nevoie de cineva căruia să-i pese și, în cele din urmă, am găsit pe cineva care ne-a ajutat”, a declarat Barnett pentru CNN.

sursa: businessinsider.com