Cei care nu îndeplinesc aceste condiţii au toate şansele să-şi rupă autoturismele şi să suporte pagubele din propriile buzunare din cauza gropilor enorme formate în carosabilul unui drum care nu a mai fost reparat de trei decenii.

„E imposibil să ocoleşti gropile, care sunt una lângă alta. Mergem cu 30 de kilometri la oră. Cel puţin până ieşi din Prahova e jale“, spune Ion Pojar, unul dintre şoferii care fac naveta între Ploieşti şi I.L. Caragiale, localitate din Dâmboviţa.

„Toate programele de investiţii se fac la Bucureşti. Eu nu ştiu nimic“, spune Valerian Manta, directorul Secţiei Drumuri Naţionale Prahova.

  • Potrivit reprezentanţilor Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, modernizarea DN 72 a fost blocată în instanţă şi depinde de aprobarea bugetului de stat.

„Procedura de achiziţie publică s-a finalizat prin semnarea contractului cu grupul de firme Spedition Umb, Tehnostrade, Carena Spa Impresa di Construzioni, Consitrans pentru suma de 39.994.577,36 euro, fără TVA. Procedura de atribuire a contractului a fost ulterior contestată. După soluţionarea litigiilor înregistrate pe rolul instanţelor şi în funcţie de fondurile care urmează a fi aprobate prin Legea bugetului pe anul 2009 pentru realizarea acestui obiectiv, va fi emis ordinul de începere a lu crărilor“, se arată în tr-un comunicat al CNADR semnat de directorul general adjunct, Cristian Duică.