Dacia și Ford, premieră pe piața auto din România. Producția atinge un prag record

Dacia și Ford, premieră pe piața auto din România. Producția atinge un prag record Dacia Spring, Sursa foto: Arhiva companiei

Dacia și Ford se adaptează cerințelor și ridică nivelul de producție. În fabricile din România, prioritate vor avea segmentele în care cererea este în creștere.  Astfel, până la finalul acestui an, gigantul Dacia ar urma să scoată din fabrică peste 600.000 de modele.

Piața auto. Dacia crește producția de autovehicule

În ultimii ani, Dacia a înregistrat creșteri și a avut succes cu modelul Duster lll. În prezent, gigantul face ultimele pregătiri pentru Bigster, Ford Otosan. Totodată, după Puma facelift,  Transit şi Tourneo Courier, compania va aduce în prim plan și versiunile electrice.

În acest context, în fabricile din România se lucrează constant, având în vedere că gigantul a făcut pași pentru a crește producția.

Astfel, până la finalul anului, pe poarta fabricii Dacia ar urma să iasă peste 600.000 de autoturisme.

Ne puteți urmări și pe Google News

Planuri pentru ultimele luni ale anului

Conform unui raport al gigantului Ford, producția a crescut și în uzina de la Craiova. La nivelul acesteia se pot produce între 250.000 şi 270.000 de autovehicule. De altfel, nivelul capacității a crescut încă de anul trecut.

Ford

Ford. Sursa foto: Wikipedia

Conform celor mai recente date, uzina de la Craiova atins un prag record. Astfel, rata de utilizare capacităţii  a fost de 90% în prima parte a anului. De asemenea, nivelul producției a crescut în toate uzinele deținute de Ford Otosan.

Generație veche a ieșit din funcție, iar gigantul face pregătiri pentru a onora toate livrările programate. În acest sens, în fabrica de la Mioveni se fac pașii necesari pentru așteptatul Bigster.

În ultimele luni, cererea pentru noul model a crescut semnificativ, cu toate că mașina ar urma să aibă cel mai mare preț din gama respectivă.

În 2023, Automobile Dacia a avut o cifră de afaceri de 5,25 miliarde de euro. De altfel, compania a produs peste 320.000 de mașini. În schimb Ford Otosan s-a confruntat cu o cerere uriașă pentru variantele Puma şi Courier.

Revista presei