Cum arată autobuzele hibride care vor circula în Capitală -FOTO în articol

Cum arată autobuzele hibride care vor circula în Capitală -FOTO în articol

Autobuzele nepoluante vor fi puse în circulație în luna aprilie

”Primele fotografii cu autobuzele hybrid Merdeces-Benz Citaro, care vor circula prin Bucuresti incepand din aprilie, in total in numar de 130. Este un pas important în diminuarea poluării generate de traficul urban. Mercedes-Benz Citaro Hybrid este votat autobuzul anului 2019.

Practic, Bucurestiul va avea pt prima data in istorie in componenta flotei STB autobuze Hybrid.

Prototipul a sosit la Bucuresti ieri, pentru instruirea personalului si pentru probele aferente rodajului. Valoarea totala a contactului este de aproximativ 50 demilioane de Euro cu tva.

Garantia de care dispun autobuzele Mercedes-Benz Citaro Hybrid este de 8 ani şi 480.000, garanție de tip Full Warranty.

Domnul Bogdan Aldea, Director de vanzari la Mercedes Benz, a explicat cateva date tehnice :

Tehnologia hibridă ce echipează aceste autobuze face ca motorul electric, dispus între motorul termic și transmisia automată, să funcționeze atât ca agregat de antrenare a roților cât și ca generator de energie atunci când autobuzul frânează, energie care este la rândul ei este stocată spre a fi folosită la punerea în mișcare a autovehiculului.

Astfel, energia generată din frânare, pierdută în cazul autobuzelor convenționale, este folosită acolo unde este nevoie de ea mai mult – la pornirile de pe loc constante, generate atât de plecările din stațiile S.T.B. cât și de traficul urban aglomerat.

Această calitate duce la o reducere semnificativă a noxelor emise cât și a consumului de carburant.

Interiorul autobuzelor este modern, practic, dotat cu scaune tapițate și climatizare automată, cu o capacitate mare de transport călători (27 scaune si 80 locuri in picioare), cu funcții speciale destinate persoanelor cu dizabilități. Este dotat cu prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, cu sistem informatic performant care permite atât furnizarea informațiilor în timp real despre călătorie pasagerilor, precum și furnizarea unor date importante despre starea de funcționare a autobuzului către Societatea de Transport București.

O atenție specială a fost acordată și postului de conducere al șoferului, acesta beneficiind de dotări de ultimă generație care îi cresc siguranța și confortul, respectiv îi reduc sursele de stres sau oboseală”, a explicat Firea pe pagina sa de Facebook.

Ne puteți urmări și pe Google News