Crin Antonescu: De ce „Made in Romania” n-ar putea fi un brand respectat

Crin Antonescu: De ce „Made in Romania” n-ar putea fi un brand respectatCrin Antonescu. Sursa foto: Facebook/Crin Antonescu

Candidatul coaliției de guvernare la alegerile prezidențiale, Crin Antonescu, susține că cei care aspiră la izolaționism și promovează lozinci despre „industria calului” ar trebui să-și amintească faptul că respectul nu se câștigă prin vorbe fără substanță.

„România poate merge înainte doar prin muncă, prin exporturi, prin fabrici care trag ţara înainte - nu prin poveşti şi sloganuri din anii ’90”, a declarat Crin Antonescu.

„România nu este numai  o piață de desfacere, o colonie economică”

Fostul președinte PNL Crin Antonescu susține că România nu este numai  „o piață de desfacere, o colonie economică”, cum afirmă „suveraniștii”, ci și o țară care produce, dând ca exemplu companii care fac motoare electrice.
„Vă dau azi un exemplu pozitiv: Electroprecizia Săcele, Brașov. Aici se produc motoare electrice care ajung în Germania, Franța, Italia și țările nordice”, a scris pe Facebook candidatul la peședinție al coaliției PSD-PNL-UDMR.

Crin Antonescu: Cei care visează la izolaționism să nu uite că respectul nu vine din vorbe goale”

Fostul lider PNL a atras atenția asupra acelora care folosesc sloganuri că respectul nu vine din „vorbe goale”.
„Cei care visează la izolaționism și lozinci despre „industria calului” ar trebui să nu uite că respectul nu vine din vorbe goale. Se produce aici. Șurub cu șurub. Motor cu motor”,  scrie Crin Antonescu într-o postare pe Facebook.

El s-a întrebat de ce nu ar putea „Made in Romania” să devină un brand de respectat, și a menționat că numai prin muncă și corectitudine poți ajunge la asta.

„De ce „Made in Romania” n-ar putea fi un brand respectat?”

În opinia candidatului la președinție al coaliției de guvernare, numai fabricile și exporturile pot „ridica” economia țării.
„De ce „Made in Romania” n-ar putea fi un brand respectat?
România poate merge înainte doar prin muncă, prin exporturi, prin fabrici care trag țara înainte — nu prin povești și sloganuri din anii ’90”, și-a încheiat postarea candidatul la președinție Crin Antonescu.