Constructorul Trosonului II al Drumului Expres Craiova – Piteşti, amendat de 3 ori în 2020

Constructorul Trosonului II al Drumului Expres Craiova – Piteşti, amendat de 3 ori în 2020

Constructorul Tronsonului II al Drumului Expres Craiova - Piteşti a fost sancţionat contravenţional de 3 ori, în ultimele 12 luni.

Constructorul Tronsonului II al Drumului Expres Craiova - Piteşti, amendat de 3 ori! Constructorul respectivului tronson a fost sancţionat contravenţional de 3 ori, în ultimele 12 luni, informează Agerpres. Motivele se referă la cauza stării proaste a variantelor de serviciu instituite pe drumurile judeţene din Brebeni şi Slătioara, în apropierea municipiului Slatina. Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului de Poliţie Judeţean (IPJ) Olt, aici se lucrează la construcţia unor poduri.

Variantele de serviciu instituite pe DJ 546 se află în apropiere de intrarea în Slatina dinspre comuna Brebeni, respectiv pe DJ 677, la ieşire din comuna Slătioara. Aici circulaţia autovehiculelor se desfăşoară cu dificultate aproape de fiecare dată când sunt precipitaţii. Partea carosabilă, pietruită, se acoperă cu noroi şi în consecință se formează numeroase gropi.

Amenzile pentru constructorul tronsonului II însumează 17.000 lei

Constructorul tronsonului II al Drumului Expres Craiova - Piteşti a fost amendat de poliţişti de 3 ori, anul trecut. Cauza a fost neasigurarea viabilităţii acestor variante de serviciu. Valoarea totală a amenzilor a fost de aproximativ 17.000 de lei.

Ne puteți urmări și pe Google News

"În ultimele 12 luni, au fost aplicate 3 sancţiuni contravenţionale unei societăţi comerciale, întrucât aceasta nu a asigurat viabilitatea părţii carosabile în zona variantelor de serviciu instituite pe Drumul Judeţean 546 şi Drumul Judeţean 677, la ieşirile din localităţile Brebeni şi Slătioara, unde sunt efectuate lucrări de construcţie a Drumului Expres Craiova - Piteşti", a precizat purtătorul de cuvânt al IPJ Olt, Alexandra Dicu.

Un drum expres "cu cântec"

Drumul expres Craiova - Pitești este împărțit în 4 loturi, are o lungime totală de 121 de km și prevede câte două benzi pe sens de câte 3,5 metri lățime fiecare, fără bandă de urgență. De asemenea, include acostamente de câte 1,5m pe fiecare parte și o bandă mediană cu separator lată de 3 metri.

Licitațiile pentru cele 4 loturi aferente drumului au fost lansate încă din iulie 2017, doar Tronsoanele 1 și 2 fiind contractate până acum. Tronsoanele 3 și 4 au fost contestate, iar procedura lansată de CNAIR a fost infirmată în instanță în 2018. Cele două au fost relicitate, iar câștigătorul licitației a fost Spedition UMB. Compania este deținută de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, supranumit "Regele asfaltului".

Amenzile au fost date pentru că nu s-a asigurat o circulație fluentă la ieșirea din zona de construcție pe vechiul drum, iar firma trebuie să facă reparațiile. Construirea drumului express se desfășoară însă în parametri la care puțini sperau în timpul mandatului ministrului PSD Răzvan Cuc și chiar după. Luni de zile lucrările au fost abandonate după ce Liviu Dragnea și Cuc puseseră bordurile inaugurale de demarare a lucrărilor.

Evenimentul zilei a relatat pe larg și constant despre faptul că la drumul express Craiova-Pitești nu se lucrează. Astăzi, pe canalul youtube se poate vedea ce s-a realizat, într-o filmare cu drona, pe care o găsiți aici. Firma lui Umbrărescu are ca termen finalizarea lucrărilor la sfârșitul anului 2022.