Tunelul urmează să treacă pe sub mare pe o distanță de 16,2 km, în timp ce lungimea totală a căii ferate urmează a fi de aproape 70 km între orașele Ningbo și Zhoushan, relatează agenția de știri guvernamentală chineză, Xinhua.

Concepute pentru a rula cu o viteză de 250 km pe oră, trenurile vor reduce timpul de călătorie de la 1,5 ore în prezent la aproximativ o jumătate de oră.

Provincia Zhejiang, care se află  la sud de  orașul Shanghai, a fost una din primele regiuni ale Chinei în care au fost  construite linii feroviare de mare viteză.

Lungimea căilor ferate de mare viteză din China a ajuns acum circa 25.000 km, echivalentul a 60% din totalul mondial de căi ferate de mare viteză.

Cu proiecte precum linia Beijing-Shanghai – care este cea mai rapidă cale ferată din lume, cu secțiuni pe care trenurile pot ajunge până la 350 km pe oră – sau legătura dintre Hong Kong și rețeaua feroviară națională chineză, în ultimii ani trenurile de mare viteză au devenit unul dintre principalele elemente ale dezvoltării infrastructurii din China.

 

Te-ar putea interesa și: