În dificultate, Canal+France vrea să-și suprime 20% din angajații din Franța

În dificultate, Canal+France vrea să-și suprime 20% din angajații din Franța

Grupul pay-tv Canal+ va prezenta un plan pentru a suprima cel puțin 500 de posturi în Franța. Concurența, în special cea americană, face regulile

Săptămâna viitoare, Canal+ va prezenta un plan de „plecări voluntare”, ceea ce înseamnă o reducere de cel puțin 500 de posturi în Franța, adică aproape 20% din angajații din Hexagon, a indicat pentru AFP o sursă apropiată planului, confirmând informațiile Satellifax și site-ului Les Jours, scrie Le Figaro.

Acest plan de restructurare va fi prezentat mari reprezetanților personalului în cadrul unei reuniuni a Comitetului social și economic (CSE) a precizat sursa citată. Filala grupului Vivendi face față de mai mulți ani unui context din ce în ce mai dificil în Franța, în special cu concurența în segmentul sport din partea BeIN Sports, SFR (Altice) și în curând din partea celei ediapro și, în cazul serialelor și filmelor, cu dezvoltarea accelarată a platormelor video cu abonament precum Netflix și Amazon Prime. Dificultățile s-au acumulat însă pentru Canal+. Anul trecut, postul a fost, pentru prima dată în 34 de ani, dat la o parte de la drepturile tv ale Ligii 1, în favoarea Mediapro, asociat cu BeIN Sports.

Canal+ conta anul trecut pe 16,2 milioane de abonați în lumea întreagă, din care 8,3 milioane de abonați în Franța. Însă, în cazu abonaților din Franța, abonamentele individuale directe au scăzut cu 300.000 față de 2017, până la 4,73 milioane, în timp ce alți abonați au apelat la parteneriate cu operatorii de telecomunicații.

Ne puteți urmări și pe Google News

În domeniul video, ofensiva americană este din ce în ce mai grea.Netflix a depășit Canal+, până acum lider în segmentul pay-tv în Hexagon. În cel de-al treilea trimestru al anului trecut, Canal+ număra 4, 757 abonați individuali în Franța, excluzând pachetele distribuite de operatorii de telecomunicații. În special, când Canal + a pierdut 233.000 de abonați într-un an, Netflix a câștigat 1,5 milioane de euro din aprilie anul trecut, când serviciul avea aproape 3,5 milioane de abonați conform Liberation