„Biblia pierdută”   „a stabilit şi doborât, rând pe rând, record după record. După ce a stabilit primul record la prevânzare-cel mai mare din istoria României, peste 10.000 de exemplare, apoi cel de vânzare în primul weekend la apariţia în librării- 3.200 de exemplare, romanul autorului român a deveit cea mai vândută carte la cea dea 22-a ediţie a Târgului Internaţional de Carte Gaudeamus- cel mai mare târg al României, cu peste 1600 de exemplare vândute. Tot aici, cei 125.000 de vizitatori ai târgului, au ales Biblia pierdută cea mai râvnită carte a acestei ediţii. Cartea a depăşit 20.000 de fani pe facebook, lucru, de asemenea, fără precedent în România. Au urmat apoi vânzări record de Crăciun, cartea ajungând să depăşească 50.000 de exmplare imediat după Anul Nou”, se arată în comunicatul editurii.  „În acest moment, romanul lui Igor Bergler este cea mai vândută carte din ultimii 20 de ani a unui autor român”.
„Trebuie să nu uităm nici o clipă că în România, arareori o carte a unui autor autohton trece de 5.000 de exemplare. Iar dacă o face, devine bestseller. E foarte greu să facem comparaţii cu vânzările de dinainte de ‘89, pentru că atunci cărţile se tipăreau în tiraje uriaşe şi vânzările erau oarecum controlate. În orice caz, nu putem vorbi despre condiţii de piaţă liberă. Iar în ceea ce priveşte vânzările din primii câţiva ani de la Revoluţie, nu avem cifre controlabile pe care să ne putem baza. De aceea spune că avem de-a face cu cea mai vândută carte românească din ultimii 20 de ani, dar cu rezervele specificate, am putea spune că este una dintre cele mai vândute cărţi româneşti din istorie. În orice caz, atât de multe exemplare, atât de repede, sunt rare şi pentru autori celebri de bestselleruri internaţionale. Doar cu Dan Brown s-a întâmplat ceva asemănător în România. Dan Brown care, după cum ştiţi e tot în portofoliul editurii noastre” declară Ovidiu Enculescu-director general RAO.
„Secretul acestui succes ţine de mai mulţi factori. În primul rând avem de-a face cu un roman excepţional, vârf de lance al unui gen care nu a prea fost abordat la noi, apărut în condiţii grafice excepţionale- o carte frumoasă şi că obiect- coperta cartonată cu supracopertă în formatul colecţiei RAO Class, o campanie de marketing şi ea fără precedent în România-cu o investiţie pe măsură, o distribuţie excelentă în întreagă ţară şi, nu în ultimul rând, o carte care place foarte tare şi pe care cititorii şi-o recomandă unul celuilalt. Acest bulgare de zăpadă care se numeşte în marketing Word of mouth este în egală măsură responsabil de succesul fulminant al cărţii” spune autorul cărții.
Acum, Editura Rao se pregăteşte să lanseze cartea în limba română atât pe Amzon.com cât şi în format digital pentru Kindle şi ibooks.  De asemenea, anunţă că următoarea carte a lui Igor Bergler, “Ultimul secret al lui Lincoln”, o carte şi mai spectaculoasă decât prima, cu şi mai multe surprize, urmează să fie lansată în toamna acestui an.