• BAT ocupă locul trei în topul FTSE-100 pentru performanță în sustenabilitate
  • Compania se află într-un proces de transformare pentru crearea unui viitor mai bun, în care sustenabilitatea este cheie
  • În 2020, BAT a primit peste 200 de premii în domeniu și este singura companie din industrie listată în prestigiosul Index global al sustenabilității Dow Jones

 

BAT a obținut 91 de puncte din 100 în domeniul politicilor privind mediul, societatea și guvernanța sustenabilă (ESG – Environment, Social and Governance), cea mai înaltă performanță de acest fel din industria alimentară și a produselor din tutun la nivel global.

 

Acest loc trei în topul FTSE-100 este cel mai recent dintr-o serie de premii în domeniul sustenabilității obținute de BAT. În 2020, compania a primit peste 200 astfel de distincții, iar în 2021 este deja recunoscută pentru performanța sa prin 

 

  • nominalizarea în categoria Gold Class în Anuarul global de sustenabilitate S&P, alături de cele mai performante companii în domeniul gestionării politicilor ESG;
  • cel mai bun scor în Institutional Shareholder Services (ISS) Social Disclosures Quality Score, care identifică cele mai bune practici de publicare a politicilor de sustenabilitate;
  • un scor BBB în cel mai recent ASCI ESG Ratings, un instrument care ajută investitorii să identifice și să înțeleagă riscurile financiare semnificative ale portofoliului ESG;
  • nominalizare în CDP Climate A List și membru Supplier Engagement Leader, ambele distincții fiind acordate pentru al doilea an la rând, ca recunoaștere a eforturilor companiei în domeniul schimbărilor climatice;
  • acordarea distincției de Angajator de top la nivel global de către Top Employers Institute, pentru al patrulea an la rând.

 

În luna martie a acestui an, BAT a anunțat intensificarea eforturilor în protejarea mediului, prin asumarea unor obiective ambițioase în acest sens, precum

 

  • zero emisii de dioxid de carbon la nivelul întregului lanț valoric până în 2050;
  • 100% energie regenerabilă până în 2030;
  • toate centrele de producție 100% certificate de către Alliance for Water Stewardship (AWS) până în 2025;
  • niciun deșeu rezultat din activitatea centrelor de producție să nu mai ajungă în gropi de gunoi până în 2025. 

 

Cele peste 200 de distincții primite de BAT în 2020 reprezintă o recunoaștere fantastică a rezultatelor noastre și ne confirmă faptul că suntem pe drumul corect în dezvoltarea unei afaceri sustenabile pentru viitor. Suntem încântați, de asemenea, de faptul că ne aflăm în top trei FTSE-100 al celor mai bune performanțe în domeniul sustenabilității, o dovadă în plus a angajamentului nostru. În 2020, ne-am asumat obiective foarte ambițioase privind sustenabilitatea mediului, a societății și a guvernanței (ESG) pentru construirea unui viitor mai bun pentru consumatori, societate și investitorii noștri și suntem pe drumul cel bun în realizarea acestor obiective”, a declarat Ram Addanki, Directorul Ariei Europa centrală și de sud din cadrul BAT.

 

În martie 2021 BAT a publicat raportul anual de sustenabilitate (ESG Report), care demonstrează progrese semnificative în atingerea obiectivelor asumate, precum:

 

  • creșterea cu 3 milioane a numărului de consumatori de produse care nu implică ardere, până la 13,5 milioane la finalul lui 2020;
  • creșterea veniturilor din noile categorii de produse cu 15% în 2020 față de 2019;
  • creșterea procentului de energie regenerabilă folosită până la 26% – o creștere de 10% față de anul precedent – precum și o reducere mai mare de 30% a emisiilor de dioxid de carbon față de 2019; 
  • reducerea cantității de apă extrase cu circa 11% față de 2019;
  • organizarea a peste 38.000 de sesiuni de training despre drepturile omului, cu peste 390.000 de participanți la nivelul întregului lanț de furnizori;
  • atingerea unui nivel de reprezentare a femeilor în roluri de conducere de 38%.

 

Mai multe detalii sunt disponibile aici:

 

 

Despre BAT

 

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, înființată în 1902. Scopul nostru este de a construi un viitor mai bun prin reducerea impactului afacerii asupra sănătății, ceea ce presupune:

 

  • angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu potențial de risc redus;
  • susținerea clară a faptului că țigările provoacă riscuri grave de sănătate și singura modalitate de a le evita este să nu începi să fumezi sau să renunți la fumat;
  • încurajarea celor care altfel ar continua să fumeze să treacă complet la produse cu risc redus susținut științific*;
  • urmărirea și comunicarea progresului transformării prin care trecem.

 

Compania a anunțat ca obiective creșterea numărului consumatorilor de produse cu potențial de risc redus la 50 de milioane până în 2030 și generarea a cel puțin 5 miliarde de lire sterline în venituri din aceste categorii de produse în 2025.

 

* Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență.