Audiențe tv. La ce emisiuni s-au uitat românii de Revelion și cine a câștigat marea bătălie
- Mădălina Sfrijan
- 1 ianuarie 2025, 14:45
În noaptea dintre ani, numeroși români au ales să stea acasă și să urmărească diferite programe tv. În total, aproximativ 7,5 milioane de români s-au uitat la televizor de la ora 20:00, când au început emisiunile speciale de Revelion.
Audiențe de Revelion
Peste 2,1 milioane de romani s-au uitat la Protevelionul de pe Pro TV, care a fost prezentat de Pavel Bartoş şi Raluka. De altfel, cifrele din acest an au fost mai mari față de cele înregistrate anul trecut.
Pe locul al doilea în topul preferințelor a fost Antena 1, cu Revelionul cel neBun. Peste un un milion şi jumătate de români s-au uitat la programul special de Anul Nou pregătit pentru noaptea dintre ani.
Posturile de știri nu au fost ocolite
Două posturi de ştiri au înregistrat audiențe mari de Revelion. Datele arată că aproximativ 900.000 de telespectatori s-au uitat la România TV. În plus, aproximativ 400.000 de români au preferat Realitatea.
La orașe, PRO TV s-a aflat în fruntea clasamentului, cu peste 1,1 milioane şi o cotă de piaţă de aproape 30%, arată Pagina de media. De partea cealaltă, Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea.
În 2023, Protevelionul a ocupat prima poziție în preferințele telespectatorilor. Totuși, cifrele înregistrate au fost mai mici față de cele din 2024. Astfel, 1,9 milioane de români s-au uitat la PRO TV de Anul Nou. În schimb, emisiunile speciale de la Antena 1 au fost urmărite de 1,3 milioane de telespectatori.
Audiențe tv. Cifrele înregistrate de celelalte posturi
De altfel, Revelionul de anul trecut a fost primul fără Dan Negru. Prezentatorul și-a încheiat colaborarea cu postul de televiziune, unde a atins audiențe record. După rezultatele din acest an, el a transmis un mesaj tranșant.
„Este al treilea an consecutiv în care Antena pierde Revelionul, după ce echipa mea l-a câștigat timp de 23 de ani (DOUĂZECI ȘI TREI). 👏
Sfârșitul pentru unii e începutul pentru alții”.
La Kanal D s-au uitat aproximativ 335.000 de români, în timp ce 300.000 au ales Antena Stars.