Analiză: Pe ce au cheltuit românii, online. Care a fost perioada din zi cea mai favorabilă pentru cumpărături

Analiză: Pe ce au cheltuit românii, online. Care a fost perioada din zi cea mai favorabilă pentru cumpărături

Românii au cheltuit peste un milion de euro în perioada 15 iunie - 15 august 2015, pe produse din categoriile cărți și materiale didactice, fashion și turism, conform unei analize realizată de o companie de performance marketing, remisă Agerpres.

Valoarea medie a coșului de cumpărături pentru categoriile cele mai populare în materie de vânzări online în vara acestui an a fost de aproximativ 100 de lei pentru cărți și materiale didactice, respectiv 140 de lei pentru fashion și 900 de lei pentru turism.

În perioada analizată, cea mai mare achiziție online din categoria cărți și materiale didactice, conform analizei platformei 2Parale, s-a ridicat la aproximativ 3.500 de lei, în timp ce la categoria fashion, cea mai semnificativă achiziție înregistrată în vara lui 2015 este de aproximativ 3.300 de lei. În ceea ce privește turismul, cea mai mare sumă plătită online pentru achiziționarea unui bilet de avion este de aproximativ 10.000 de lei.

'Cel mai căutat produs online în vara lui 2015 a fost reprezentat de rochii. Cumpărăturile online de rochii au crescut cu 60% față de perioada similară a anului trecut. În schimb, costumele de baie au fost în scădere cu 28% față de aceeași perioadă a anului 2014, ceea ce indică un trend de cumpărare care se îndreaptă spre offline pentru această categorie de produse.

Ne puteți urmări și pe Google News

Perioada din zi cea mai favorabilă pentru cumpărături online din categoriile cărți, fashion și turism, în intervalul 15 iunie — 15 august, a fost prânzul. Intervalele orare la care s-a atins vârful de vânzări online au fost: 14,00-15,00 (1.601 de cumpărături online) — pentru produse din categoria cărți și materiale didactice, 15,00 — 16,00 (1.112 de cumpărături online) — pentru produse de fashion și 13,00-14,00 (29 de cumpărături online) — pentru produse și servicii de turism.