Alltrack, noul diamant montat în coroana "regelui" Passat

Alltrack, noul diamant montat în coroana "regelui" Passat

Varianta de teren, Alltrack, a celui mai mare break Volkswagen a devenit opţiunea de top a celei mai de succes game din clasa medie - Passat.

Volkswagen Passat, de departe cel mai bine vândut model de clasă medie pe piaţa din România, a primit o nouă versiune de top - Alltrack. Break-ul cu veleităţi offroad Passat Alltrack a ocupat locul rămas liber în familia VW după ce varianta CC - coupe cu patru uşi - a fost transformată în model de sine stătător.

Noul diamant montat în coroana "regelui" Passat este o interpretare a deja clasicului Audi allroad, autoturismul care a impus nişa break-urilor supraînălţate, cu tracţiune integrală şi look aprig - o alternativă serioasă pentru SUV-urile ostentative. Între timp, marca premium a grupului Volkswagen a plusat cu un A4 allroad, iar Skoda, producătorul ceh deţinut şi el de VAG, a introdus Octavia Scout.

Nici break, nici SUV

Ne puteți urmări și pe Google News

Alltrack-ul, pe care l-am testat ieri, în premieră absolută, pe drumuri bavareze şi tiroleze, este un model mai mare decât Octavia Scout şi mai accesibil decât A4 allroad. În portofoliul mărcii Volkswagen, noul venit face trecerea de la Passat Variant - break-ul din care a fost derivat - la SUV-ul compact Tiguan, chiar dacă acesta din urmă este mai ieftin.

Ca o adevărată versiune de top, Passat Alltrack oferă tot ce avea mai bun gama germană de segment D şi, suplimentar, o serie întreagă de echipamente şi avantaje în premieră. Aşa cum ne aşteptam, lista sistemelor care se îngrijesc de siguranţa şi de confortul pasagerilor este, realmente, interminabilă.

Primul model cu program offroad în standard

Totuşi, două menţiuni trebuie neapărat făcute. Alltrack este primul autoturism Volkswagen utilat standard cu un program offroad (care transformă Passat-ul dintr-un model de stradă într-unul pregătit să răzbească în teren accidentat). Apoi, are în dotare un tempomat inteligent, care frânează şi accelerează în locul şoferului, păstrând o distanţă constant faţă de maşina aflată în faţă.

Fără a mai fi de mult o premieră, sistemul cu dublă bătaie - confort şi siguranţă - rămâne în topul celor mai dezirabile şi utile dotări.

Alltrack, cel mai scump Passat, va ajunge în România chiar în această lună. Managerii în ascensiune, cu un stil de viaţă dinamic şi câţiva urmaşi, vor avea, iată, încă o opţiune atunci când îşi vor negocia pachetul salariu-beneficii.

INFORMAŢII ESENŢIALE

Volkswagen Passat Alltrack

Dimensiuni: 4,77/1,82/1,51 m Gardă la sol: 16,5 cm (Passat Variant: 13,5 cm) Motorizări: benzină (1.8 TSI – CP, 2.0 TSI – 210 CP), motorină (2.0 TDI – 140 /170 CP) Transmisie: 4x4 (4Motion), (DSG) – 170 şi 210 CP / 2x4, 6+1 M – 140 şi 180 CP Consum mediu minim: 5,7 l/100 km (2.0 TDI – 140 CP, transmisie manuală, tracţiune faţă) Performanţe de top: 7,8 s (0-100 km/h), 212 km/h (vit. max.) – 2.0 TSI Preţ minim de listă: 27.001 de euro cu TVA, pentru 1.8 TSI Dinsponibil în România: de săptămâna viitoare Alternative: Skoda Octavia Scout (26.748 – 29.949 euro), Audi A4 allroad quattro (40.391 – 54.491 euro), Volkswagen Tiguan (23.090 – 33.102 euro)