Jumătate dintre posturile vizate de programul respectiv sunt la uzinele din Franţa.

La începutul săptămânii, statul francez a anunţat că va acorda credite guvernamentale de câte trei miliarde de euro pentru Renault şi Peugeot-Citroen, în schimbul angajamentului de a nu închide fabricile din Franţa şi de a limita numărul disponibilizărilor.

Renault a acceptat condiţiile şi a anunţat, în aceeaşi zi, că nu va iniţia programe de restructurare la fabricile pe care le deţine în Franţa.

După ce Volvo, principalul acţionar al Renault Trucks, a refuzat un credit de la statul francez motivând că nu poate accepta condiţiile, constructorul auto Peugeot Citroen a precizat azi că nu exclude recurgerea la concedieri în Franţa pentru a reduce costurile.

În ceea ce priveşte producţia din România, în ciuda crizei, directorul operaţional al grupului Renault, Patrick Pelata, a declarat azi că preţurile modelelor Logan nu vor scădea.

Citiţi şi

Renault are probleme în Spania