IFA, Berlin. YouTube lansează conţinut 3D pe Samsung Smart TV

IFA, Berlin. YouTube lansează conţinut 3D pe Samsung Smart TV

Utilizatorii se vor putea bucura de mii de videoclipuri 3D pe care le pot vizualiza direct de pe internet

Industria de dispozitive 3D nu a beneficiat de o sursă de conţinut până acum, iar prin intermediul acestei noi aplicaţii YouTube on TV, oricine poate viziona videoclipuri 3D pe un Smart TV.  YouTube foloseşte formate video conforme standardelor pentru a permite partajarea de conţinut 3D la o calitate de 720p HD pe o plajă largă de dispozitive, inclusiv Smart TV-uri, Blu-Ray playere, set-top boxes, telefoane mobile şi console de joc.

"Samsung Smart TV reprezintă platform ideală prin care YouTube să ofere o interfaţă de utilizare plăcută ochiului şi o experienţă 3D pe care utilizatorii să o aibă la îndemână oricând doresc să vizioneze şi să împărtăşească conţinut tridimensional, oriunde s-ar afla în lume," a declarat Kyungsik Kevin Lee, vicepreşedinte al Visual Display Business la Samsung Electronics. "Acest parteneriat va contribui la creşterea continuă a industriilor 3D şi Smart TV."

Folosind o interfaţă actualizată şi intuitivă, special optimizată pentru dispozitivele cu ecran mare şi Smart TV, platforma YouTube pentru TV a simplificat modul de conectare şi motorul de căutare, permiţând utilizatorilor să selecteze mai uşor, să vizualizeze, să salveze şi să clasifice conţinutul lor preferat. Serviciul include acum un "profil personalizat" pentru utilizatori, cu recomandări adaptate în funcţie de interesele lor individuale şi în funcţie de termenii rezultaţi din căutare.

"Lansarea YouTube pentru TV subliniază una dintre misiunile de bază ale YouTube: de a crea materialele video de înaltă calitate disponibile oriunde şi pe orice dispozitiv", a declarat Francisco Varela, Preşedintele Platform Partnerships YouTube. "În plus faţă de eforturile noastre în domeniule web şi mobil, clipurile 3D de pe YouTube pot fi acum împărtăşite şi vizualizate prin intermediul Smart TV-urilor cu ecrane de înaltă calitate."

Pentru al şaselea an consecutiv, Samsung a ocupat prima poziţie în industria TV în Europa şi la nivel global, atât în ceea ce priveşte vânzările de televizoare, cât şi cota de piaţă. În prima jumătate a anului 2011 în Europa, venitul Samsung din televizoare flat panel - inclusiv televizoare LCD şi plasmă - s-a tradus într-o cotă de piaţă de 30,7%. Numărul descărcărilor din magazinul Samsung Apps se apropie de 10 milioane şi se dublează la fiecare 3 luni în rândul utilizatorilor din toată lumea. Samsung a lansat cel mai nou model din seria D 800, cea care a fost vârful de lance al succesului. 60D8000 este un Smart TV de 60 de inci cu o ramă metalică One Design cu o grosime de numai 5 mm. Dispozitivul - practic fără margini - creează o dinamică vizuală şi mai amplificată atunci când este vizionat conţinut 3D şi, alături de funcţiile Samsung Smart Hub, beneficiază de o soluţie DVR ce permite utilizatorilor să pună pauză pe conţinut transmis live, să înregistreze emisiunile preferate şi să vizioneze conţinutul preferat pe îndelete cu ajutorul unui HDD extern sau memory stick.

<iframe width="560" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/czhMJLkNeQQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ne puteți urmări și pe Google News