Evenimentul Zilei > Actualitate > ULUITOR. O vedetă de televiziune a slăbit ZECI de KILOGRAME în doar câteva luni. Vezi despre cine este vorba
ULUITOR. O vedetă de televiziune a slăbit ZECI de KILOGRAME în doar câteva luni. Vezi despre cine este vorba

ULUITOR. O vedetă de televiziune a slăbit ZECI de KILOGRAME în doar câteva luni. Vezi despre cine este vorba

Celebra prezentatoare TV Oprah Winfrey, s-a luptat cu kilogramele în ultimii ani, dar astăzi, reuşeşte să se mândrească cu rezultatele sale datorită unei diete în zece paşi concepută de către antrenorul personal cu care a reuşit să slabească nu mai puţin de 41 kg, în doar 11 luni.

"Datorită acestor zece paşi din dieta Oprah Winfrey, am reuşit, în sfârşit, să rezist până la capăt şi să slăbesc”, a declarat ea.
Iată care sunt cei zece paşi miraculoşi pe care ii recomandă tutror femeilor:
1.Sportul de dimineaţă care provoacă arderea suplimentară de calorii, reduce stresul şi vă descurcaţi mai uşor cu crizele de foame de peste zi.
2.Pentru dieta Oprah Winfrey, ideal este mersul pe jos cât mai mult deoarece sporeşte arderea numărului de calorii consumate, ajută la arderea grăsimilor. În plus, mersul pe jos vă întăreşte musculatura spatelui, a pieptului şi a picioarelor.
3.Cu cât consumaţi mai mult oxigen în timpul mersului, cu atât este mai mare numărul caloriilor arse. Antrenamentul optim se situează între 70-80% din frecvenţa cardiacă maximă. Dacă este mai puţin intens, slăbiţi mai încet.
4. Ţineţi un jurnal şi treceţi în el obiectivele pe care vi le-aţi propus de exemplu: care pot fi de durata de slăbire pentru a încăpea în perechea de blugi preferată şi alegeţi acea perioadă calculând cât slăbiţi pe săptămână. Sau dacă aveţi un eveniment, încercaţi să vă propuneţi să intraţi într-o rochie superbă.
5.Mai puţin sau deloc alcool pentru că  ajunge direct în sânge şi nu satură. Alcoolul încetineşte metabolismul şi îngraşă, 1 g de alcool conţine 7 kcal. În schimb vinul sec alb sau roşu, băut cu măsură este indicatpentru că un  pahar cu vin sau făcut şpriţ stimulează digestia şi menţine stabil nivelul glicemiei.
6. Fără grăsimi. Mâncaţi cereale, orez, paste făinoase, legume şi fructe, pentru că nu conţin grăsimi.
Sărace în grăsimi sunt: laptele, carnea slabă, carnea de pasăre fără piele-de preferat pieptul, peştele (păstrăvul, şalăul) şi brânzeturile cu maximum 30% grăsime.
7.Nu mâncaţi absolut nimic cu trei ore înainte de culcare.
8.Cinci mese pe zi, trei importante si doua auxiliare.
9.Mese intermediare. Rolul lor este de a împedica instalarea foamei "de lup”
10. Consumaţi 6-7 pahare cu apă pe zi. Vă umpleţi stomacul cu apă şi senzaţia de foame apare mai greu.
Succes!

Informaţiile publicate de evz.ro pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.